توصیه تبیینی و اقناعی استاندار در برخورد با مسئله عفاف و حجاب

استاندار مرکزی گفت: اولویت در برخورد با مسئله عفاف و حجاب تبیین و اقناع سازی باشد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه بعد از ظهر شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت اقناع سازی و فعالیت‌های تبیینی در خصوص عفاف و حجاب اظهار داشت: تبیین در راستای اقناع‌سازی برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی یک اولویت و ضرورت مهم است.

استاندار مرکزی افزود: خوشبختانه وضعیت استان مرکزی در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی و خصوصاً حجاب و عفاف حاد نیست و بلکه اقدامات قابل توجهی نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حوزه تصمیم گیری و سیاستگذاری در مسائل فرهنگی و اجتماعی باید از تجربیات موفق استفاده کرد، گفت: عمل به وظیفه توسط دستگاه‌های مختلف یک ضرورت مهم است و نیاز است برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی انگیزه‌ها و اراده‌ها دو چندان شود تا کارها اثربخشی مناسب داشته باشد.

مخلص الائمه تأکید کرد: همه مدیران دولت موظف هستند در چارچوب گفتمان دولت سیزدهم حرکت کنند و تا زمانی که این‌گونه نباشد به شرایط مطلوب نخواهیم رسید.

استاندار مرکزی یادآوری کرد: نظام اداری استان مرکزی بر اساس گفتمان مسئله محوری نتیجه گرا است و همه باید در این راستا تلاش جدی داشته باشند.

وی افزود: دستگاه‌های دولتی باید در راستای اجرای راهبردهای دولت که برگرفته از نگاه و گفتمان حاکم بر دولت سیزدهم است پیشگام باشند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه نگاه برنامه هفتم توسعه، مسئله محوری نتیجه گرا است، گفت: حرکت دولت در استان مرکزی بر اساس گفتمان مسئله محوری نتیجه گرا است و در سال جاری در استان مرکزی این گفتمان را تقویت خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای ایجاد هماهنگی و کمک به سایر دستگاه‌ها و شناسایی، توانمند سازی، ساماندهی و نظارت فضای مجازی استان و به خصوص تولید و نشر محتوا و خدمات فرهنگی مورد نیاز جامعه با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های دولتی، مؤسسات و فعالان فضای مجازی، شورای فضای مجازی استان مرکزی تشکیل و کار سازماندهی اعضای آن قبل از عید انجام شده و به زودی تشکیل جلسه خواهد داد و فعالیت خود را با جدیت آغاز خواهد کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.