اجرای طرح‌های عفاف و حجاب در استان مرکزی از فردا

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عصر جمعه در نشست با جمعی از مسئولین اقتصادی، امنیتی، اصناف و گروه‌ها با بیان اینکه استان مرکزی ظرفیت بالایی در ارتقاء تولید ملی دارد گفت: ظرفیت استان در بخش کشاورزی و صنعتی بی‌نظیر است و می‌توان با شناخت کافی از توانمندی‌ها با برنامه ریزی مدون در این مسیر قدم برداشت.
امام جمعه اراک با بیان اینکه ملتی موفق است که تاریخ کشورش را خوانده باشد افزود: شرایط کنونی فرصتی برای کار کردن است و با توجه به شعار سال قدم‌های اساسی در این زمینه برداشت.
او بهره وری از منابع را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: استان در جایگاهی قرار دارد که باید با استفاده از نیروی جوان و خلاقیت‌های آنان در کارخانه‌های بزرگ و توسعه کشاورزی استفاده کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه کشور در شرایط خاص قرار دارد خاطرنشان کرد: ملتی موفق است که تاریخ بخواند و من می‌خواهم برای شناخت دوره پهلوی و مصیبت‌های این دوران کتاب‌های عَلَم، وزیر دربار پهلوی را خوانده شود.
امام جمعه اراک با اشاره به اجرای طرح‌های عفاف و حجاب از فردا تصریح کرد: بی‌حجابی و بی‌بند و باری از منظر هیچ دینی مورد قبول نیست و سعی ما باید حفظ عشق در خانواده و مقام مادر و زنان جامعه باشد.
او به سیره زندگی امیرالمؤمنین هم اشاره کرد و گفت: در سایه عدالت است که عقلانیت بروز و ظهور می‌باید و این انقلاب اسلامی بود که با قدرت بخشی به ایران، ما را در منطقه و عرصه بین الملل مطرح کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.