رجایی: هوشیاری وزارت اطلاعات توطئه‌های دشمنان ایران را خنثی می‌کند

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه دستگاه امنیتی کشور نخواهد گذاشت رویای خرابکارانه منافقین به واقعیت تبدیل شود، گفت: هوشیاری وزارت اطلاعات توطئه‌های دشمنان ایران را خنثی می‌کند.

به گزارش مرکزی دیلی ، عباس رجایی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درخصوص دستگیری تعدادی عناصرگروهک تروریستی منافقین از سوی وزارت اطلاعات که برای عملیات خرابکاری وارد کشور شده بودند، گفت:در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایران کشورهای غربی به ویژه استکبار جهانی درتلاش هستند به هر طریق ممکن در روند برگزاری حماسه سیاسی مردم ایران تاثیر گذار باشند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت اطلاعات با هوشیاری کامل تمام تحرکات منافقانه را رصد می کند، تصریح کرد: گروهک تروریستی منافقین مهره های سوخته ایی هستند که آمریکا آنها را برای مقاطع زمانی که رویداد مهمی در ایران درحال رخ دادن است نگه داشته تا با تحریک آنها به اقدامات خرابکارانه در کشورمان دست بزند.

وی با تاکید بر اینکه هوشیاری سربازان گمنام امام زمان( عج) نخواهد گذاشت خللی در روند انتخابات وارد شود، ادامه داد: قطعاً انتخابات ریاست جمهوری در زمان و موعد مقرر برگزار می شود و هیچ شخص یا کشوری نمی تواند خللی بر آن وارد کند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم ، تصریح کرد: وزارت اطلاعات ایران امروز در جایگاهی قرار دارد که هر گونه توطئه از سوی کشورهای غربی و منافقین را در کوتاهترین زمان تشخیص و خنثی می کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه دستگاه امنیتی کشور نخواهد گذاشت رویای خرابکارانه منافقین به واقعیت تبدیل شود، گفت: بعد از گذشت ۳۴ سال از انقلاب اسلامی همچنان گروهک تروریستی منافقین امید به اقدامات قهری بسته تا از این طریق بتواند فضای جامعه را ملتهب کند اما به لطف خداوند و هوشیاری سربازان امام زمان( عج) آنها هرگز نمی توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.