استیضاح مدیریت شهری اراک در شرایط کنونی مصلحت نیست

دبیر شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: تغییر مدیریت شهری در شرایط کنونی و در آستانه عید نوروز، مصلحت نیست.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی «علی‌جعفر محصولی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: طرح سوال حتی به صورت هر هفته از شهردار حق اعضای شورای شهر اراک است و چنانچه شهردار پاسخگو نباشد، از سوی سوال کنندگان، باید هشت امضا برای استیضاح جمع آوری شود.

وی تاکید کرد: شایعاتی مبنی بر استیضاح شهردار در چهارشنبه هفته گذشته مطرح شد که صحیح نبود و اتفاقی نیفتاده بود که بخواهیم شهردار را استیضاح کنیم.

عضو شواری اسلامی کلانشهر اراک بیان کرد: سوالاتی از سوی برخی اعضای شورای شهر از مدیریت شهری مطرح و مقرر شد در روز چهارشنبه هفته گذشته، شهردار سوالات‌ را پاسخ دهد.

محصولی اظهار داشت: از سوی دیگر مقرر شد در صورت توافق، یک گزینه برای سرپرست و یک گزینه نیز برای شهردار انتخاب شود تا یک تصمیم درست اتخاذ گردد که در این راستا نیز، گزینه مناسبی انتخاب نشد.

وی گفت: در این راستا اعضایی که قصد داشتند به واسطه طرح سوال، موضوع استیضاح را پیگیری کنند، امضای خود را پس گرفتند و این موضوع را مطرح کردند که با توجه به شب عید، این اقدام به صلاح مردم نیست و شهردار فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری قول مساعد داد تا طرح‌های عمرانی شهری با شتاب بیشتری دنبال شود و خدمات مناسب‌تری به شهروندان ارایه شود.

دبیر شورای اسلامی کلانشهر اراک اضافه کرد: از پاسخ سوالات شهردار قانع شدیم و دیگر پیگیری نکردیم، البته من جزو سوال کنندگان نبودم.

محصولی بیان کرد: مهمترین هدف مدیریت شهری، افزایش میزان رضایتمندی مردم است و شهر نیم ساعت هم نمی‌تواند بدون شهردار باشد.

وی تاکید کرد: انتظار است مجموعه مدیرت شهری و اعضای شورای شهر، فعالیت‌های نظارتی خود را با جدیت دنبال کنند تا بتوان گام‌های موثرتری در راستای رفع مشکلات حوزه شهری برداشت.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه حدود ۶۰۰ هزار نفر ساکن است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.