آغاز نام نویسی نخبگان جامعه کار و تلاش استان مرکزی برای حضور در جشنواره امتنان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی : سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکزی؛ جمشید امیدی افزود: سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای کار نمونه با هدف تقویت فرهنگ کار و شناسایی و معرفی نخبگان جامعه هدف هر سال در سطوح ملی و استانی برگزار می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان کرد : فرهنگ‌سازی، تشویق و تقویت روحیه کار و تلاش در بین نیروهای مولد، متخصص، مخترع و مبتکر، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات، تجارب، دانش و مهارت‌های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید، تشویق جامعه کار و تولید به بهره‌گیری از الگوی ایرانی- اسلامی کار، تکریم و تجلیل از فعالان و نخبگان عرصه کار و تولید از دیگر اهداف برگزاری جشنواره امتنان است.
وی اظهار داشت: فرایند نام نویسی برای حضور در این جشنواره در سراسر کشور از دهم آبان شروع شده است و تا ۵ آذر ادامه دارد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای صنعتی ،خدماتی و کشاورزی استان مرکزی می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir نام‌نویسی کنند.
امیدی اضافه کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در مرکز استان به دبیرخانه جشنواره در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌ها به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند و یا با شماره ۰۸۶۳۴۰۳۲۵۴۸تماس بگیرند.
وی گفت: در ادامه فرایند برگزاری جشنواره و پس از پایان مهلت نام نویسی، کار ارزیابی و بازدید میدانی توسط کمیته داوری آغاز و برگزیدگان جشنواره استانی مشخص خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.