رونمایی از نرم‌افزار اندروید کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، مدیرکل کتابخانه‌‌های عمومی استان مرکزی در حاشیه رونمایی از این نرم‌افزار اظهار داشت: نرم‌افزار «MarkaziPL» مخصوص گوشی‌های تلفن همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید است که شامل بانک اطلاعاتی کتابخانه‌های عمومی استان است.

امین کمال‌وندی تصریح کرد: عموم شهروندان به دلایل خاص نیاز به مراجعه به کتابخانه‌های عمومی خواهند داشت که در برخی موارد فقط اسم کتابخانه و گاهی محدوده جغرافیایی آن را می‌دانند که با کمک این نرم‌افزار اطلاعات جامع کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی را بدون نیاز به اینترنت دریافت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: تمامی کتابخانه‌های عمومی بر حسب شهرستان، شهر و روستا دسته‌بندی شده‌اند و در بین آنها می‌توان به جستجو پرداخته و تلفن کتابخانه را به صورت مستقیم شماره‌گیری کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: دسترسی به سامانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، تور مجازی، آدرس، تلفن و وبلاگ کتابخانه‌ها، تلفن ادارات شهرستان و ستاد اداره کل و ارتباط مستقیم با مدیرکل از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار کاربردی است و در نسخه‌های بعدی امکاناتی نظیر کتاب دیجیتال و گالری تصاویر افزوده خواهد شد.

گفتنی است این نرم‌افراز در مارکت‌های معتبر اندروید همچون «مارکت بازار» و «پارس‌هاب» عرضه شده است.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.