ذوالفقاری: مسجد پایگاه دشمن شناسی و مقابله با توطئه گران است

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری روز شنبه در نشست فصلی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان مرکزی در مسجد امیرالمومنین (ع) ساوه گفت: دشمن می داند که مساجد به عنوان حلقه های اتصال وحدت و همدلی مسلمانان و سد محکمی در برابر دسیسه ها و توطئه های بیگانگان است بنابراین باید تقویت مساجد در راس امور باشد.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی، انسجام مسلمانان و نمازگزاران با برگزاری برنامه های منسجم فرهنگی، اجتماعی، معنوی در سنگر مسجد قوت و قدرت بیشتری می یابد.
حجت الاسلام ذولفقاری بیان کرد: کانون های فرهنکی هنری مساجد با مشارکت مردم و بسیج باید در ارائه برنامه های کیفی در مساجد اقدام کنند تا نمازگزاران و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ضمن بهره مندی از اجر معنوی، از دیگر خدمات فرهنگی آن نیز بهره مند شوند.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان مرکزی در بخشی از سخنانش انتخابات پیش رو را یادآور شد و اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان ایادی کفر و استکبار است.
مسئول کانون فرهنگی هنری قمربنی هاشم و امام جماعت مسجد امیرالمومنین(ع) شهرستان ساوه نیز در سخنانی گفت: مردم ولایتمدار و خداجوی این شهرستان با شرکت منظم در فعالیت های مختلف فرهنگی، معنوی و اجتماعی در مساجد این شهرستان اتحاد و همدلی خود را به اثبات رسانده اند.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن حسینی افزود: نمازگزاران مسجد امیرالمومنین(ع) شهرستان ساوه همگام با دیگر نمازگزاران مساجد دیگر ضمن مشارکت در فعالیت های جنبی، سنگر مستحکم مسجد را تنها نمی گذارند.
وی ادامه داد: در تابستان امسال بیش از ۱۷۰ شرکت کننده در برنامه های اوقات فراغت این مسجد شرکت و از برنامه های متنوع آن بهره مند شدند.
امام جماعت مسجد امیر المومنین(ع) اضافه کرد: در سال جاری هنرجویان قرآنی این مسجد در مسابقه قرآنی به کسب رتبه دوم و سوم این دوره از مسابقات در سطح شهرستان ساوه دست یافته اند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اضافه کرد: پایگاه بسیج قدسِ مستقر در مسجد امیرالمومنین(ع) ساوه به عنوان یکی از پایگاه های موفق بسیج شهرستان ساوه با برنامه های مختلف پذیرای علاقه مندان است.
هم اینک بیش از ۴۹۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان مرکزی مشغول فعالیت است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.