تشکیل گروه ارزیابی عملکرد شهرداری های استان مرکزی در انتخابات

به گزارش مرکزی دیلی، ‘سعید فرخی’ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمیته متشکل از کارشناسان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی است که به صورت بازدیدهای نامحسوس بر عملکرد شهرداریها در انتخابات نظارت می کنند.

وی توضیح داد: این گروه به جمع آوری مستندات از رعایت ضوابط قانونی، فضاسازی موثر انتخاباتی، همکاری مناسب با عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات و احترام به حقوق شهروندی پرداخته در پایان انتخابات شهرداری برتر را معرفی خواهد کرد.

رییس کمیته شهری و شوراهای اسلامی ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: ۳۲ شهرداری استان با هدف ساماندهی فضای تبلیغات انتخاباتی و جلوگیری از تخریب اموال عمومی و زشت شدن چهره شهرها، قدام به تعبیه مکان های ویژه الصاق پوستر کرده اند که در صورت نیاز محدودیتی برای افزایش تعداد آن وجود ندارد.

فرخی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون انتخابات نامزدها مجاز به کثیف کردن محیط شهری نیستند و باید اقلام تبلیغی خود را تنها بر روی اماکن تعیین شده از سوی مراجع ذیربط بچسبانند.

وی عنوان کرد: کمیته شهری و شوراهای ستاد انتخابات استان مرکزی در بخشنامه ای به شهرداران تاکید کرده که مراقبت لازم را در بی طرفی در انتخابات داشته باشند و به نفع یا علیه نامزدی خاص عمل نکنند.

رییس کمیته شهری و شوراهای ستاد انتخابات استان مرکزی توضیح داد: شوراها نهاد مهم تصمیم سازی مردمی در حوزه مدیریت شهری هستند و تاکید ویژه این کمیته بر استفاده حداکثری از ظرفیت شهرداری ها برای آگاه سازی مردم از اهمیت جایگاه شوراها است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.