عقد قرارداد بیمه سلامت استان مرکزی با مطب های مامایی

مسئول روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت از عقد قرارداد با تمامی ماماهای دارای پروانه با این اداره کل در سطح استان خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، نوری زاده گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و افزایش حمایت از درمان زوج های نابارور ،اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی آمادگی عقد قرارداد با تمامی ماماهای استان در سطوح کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا مشروط به داشتن پروانه مطب معتبر را دارد .

وی افزود: متقاضیان با ورود به سامانه الکترونیکی شرکای کاری بیمه سلامت به نشانیeservices.ihio.gov.ir/pscضمن ثبت نام اولیه نسبت به بارگذاری پروانه معتبر خود اقدام کرده و سپس برای تکمیل فرم قرارداد نامه به اداره کل بیمه سلامت استان مراجعه نمایند .
مسئول روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان تصریح کرد : پس از ثبت نام اولیه ، مدارک بارگذاری شده و درخواست ماماها توسط اداره نظارت و ارزشیابی اداره کل بیمه سلامت استان بررسی می گردد و در مرحله بعد کارشناسان نظارت برای بررسی الزامات مطب به صورت حضوری از مطب بازدید می کنند .

وی دراین خصوص اضافه کرد:در صورت کامل بودن مدارک و تائید مطب توسط کارشناسان این اداره کل قرارداد همکاری فی مابین منعقد و ماماها می توانند به بیمه شدگان تحت پوشش سازمان بیمه سلامت خدمات رسانی نمایند .

نوری زاده در خاتمه یادآور شد: بیش از ۴۶ درصد از جمعیت استان مرکزی تحت پوشش بیمه سلامت استان می باشند که از آذر ماه سالجاری خدمات ناباروری تحت پوشش این سازمان قرار گرفت که در این راستا زوجین نابارور می توانند با نشان دار شدن در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی ،داروها ، آزمایشات  و خدمات اختصاصی ناباروری را با بیمه دریافت کنند که هم اکنون مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی و بیمارستان سینا و امیرالمومنین اراک طرف قرارداد می باشند و در صورتی که درمان این زوجین در بیمارستان های خصوصی صورت پذیرد ۷۰ درصد تعرفه خصوصی مورد تعهد بیمه سلامت  به زوجین پرداخت می گردد .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.