برگزاری کارگاه تخصصی عکاسی با موضوع مستند اجتماعی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، حمید رضا مجیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، گفت: عکاسی مستند اجتماعی یکی از زیرساخت های عکاسی مستند است که عکاس بدون دخل و تصرف در محیط حضور پیدا کرده و عکاسی می کند.

وی افزود: انسان یکی از عوامل تشکیل دهنده عکاسی مستند اجتماعی است و عکاس برای به تصویر کشیدن مسائل و مشکلات و رابطه آن با محیط به این نوع عکاسی ورود پیدا می کند.

مجیدی لازمه عکاسی مستند اجتماعی را علم، هنر، خلاقیت و دغدغه های فردی عکاس عنوان کرد و گفت: این کارگاه تخصصی عکاسی با حضور تعدادی از عکاسان حوزه هنری استان برگزار و در پایان فیلم آموزشی کارگاه مهدی وثوق نیا از عکاسان خوب کشور پیرامون عکاسی مستند اجتماعی به صورت مجازی پخش شد.

مسوول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی یادآور شد: دومین جلسه این کارگاه تخصصی مستند اجتماعی دوشنبه هفته آینده ساعت ۱۵ در محل نگارخانه شهید آوینی حوزه هنری استان مرکزی برگزار می شود.

وی در پایان ضمن اشاره به برگزاری کلاس های آموزش عکاسی در فصل تابستان، خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام در کلاس های آموزش عکاسی تا ۲۵ خرداد ماه سال جاری فرصت دارند به حوزه هنری استان مرکزی مراجعه کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.