برگزاری ۱۸۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: مهمترین برنامه، دیدار میلیونی پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی به نقل از صدا و سیما، مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در ۱۸۰ عنوان سرفصل تعریف شده است.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه مهمترین برنامه دیدار میلیونی پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: از استان مرکزی ۱۹ هزار نفر به صورت مجازی مستمع سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند بود.
او در نشست خبری با خبرنگاران برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان، رژه نیرو‌های مسلح استان، رونمایی از کتاب با موضوع دفاع مقدس، و یادواره شهدا را از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک هم با اشاره به اینکه ۱۸۰ عنوان برنامه در سپاه اراک برای این ایام پیش بینی شده است گفت: در این مدت ۴۵۰ برنامه متنوع اجرا می‌شود.
مدیر کل محترم امور بانوان و خانواده استانداری با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ برنامه متنوع در حوزه زنان و خانواده در این ایام پیش بینی شده است، عنوان کرد: برنامه‌ها سلاله‌ها از جمله برنامه‌هایی است که از فرزندان و نوه‌های شهدا تقدیر می‌شود.
مفتح زاده تقدیر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اعم از مادر، همسر و خواهر شهید را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: این ایام فرصت خوبی برای پاسداشت یاد شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.