خدمات بیمه سلامت به قشر ضعیف جامعه ستودنی است

نماینده مردم شهرستان های تفرش،آشتیان و فراهان گفت: سازمان بیمه سلامت ایران خدمات بسیار خوبی در این سالیان اخیر بخصوص در یک سال اخیر به مردم ارائه نموده است که قابل تقدیر و ستودنی است  .

به گزارش اخبار روزانه مرکزی به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان، در نشست محمد رضا جیریایی مدیر کل بیمه سلامت استان با ولی الله بیاتی نماینده مردم شهرستان های تفرش ، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی عنوان شد.

بیاتی ضمن قدر دانی از زحمات مدیران سازمان بیمه سلامت ایران و همکار ی و تعامل سازنده مدیرکل بیمه سلامت استان گفت : سازمان بیمه سلامت ایران خدمات بسیار خوبی در این سالیان اخیر بخصوص در یک سال اخیر به مردم ارائه نموده است که قابل تقدیر و ستودنی است  .

وی تصریح کرد:اجرای طرح پوشش بیمه سلامت همگانی بصورت رایگان یکی از مطالبات به حق قشر آسیب پذیر جامعه بود که محقق شد و پوشش ۶۷ هزار نفری از افراد فاقد بیمه در سطح استان رقم بالای است که امیدواریم در استان شاهد این باشیم که هیچ کس بدون بیمه نباشد.
بیاتی یادآور شد: سازمان بیمه سلامت باید تمامی توان و تلاش خود را بکار گیرد تا هیچ فردی در جامعه بدون بیمه باقی نماند چرا که امروزه علاوه بر مشکلات معیشتی تامین  هزینه ای بالای درمانی برای قشر آسیب پذیر جامعه سخت شده است به همین خاطر باید همه افراد بیمه شوند که دغدغه هزینه های درمانی خود و خانواده را نداشته باشند.
وی افزود: تلاش نمایندگان در مجلس بر این است تا بتوانند با وضع قوانین و اصلاح برخی قوانین در مجلس دغدغه های مردم  در زمینه درمانی کمتر شود و در حوزه بیمه و سلامت در این سالها اقدامات  بسیار مثبت و خوبی صورت پذیرفته است که جای تقدیر و تشکر از مسئولان امر دارد .
در ادامه نشست جیریایی ضمن قدر دانی از زحمات نمایندگان استان که همیشه دغدغه برطرف نمودن مشکلات مردم و حوزه انتخابیه خود را دارند گفت : تلاش ما در سازمان بیمه سلامت نیز بر این است که مردم در زمینه درمانی کمترین مشکلات را داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: سازمان بیمه سلامت بعد از گذشت سالیان سال توانسته است مطالبات موسسات طرف قرارداد استان که خط مقدم ارائه درمانی به بیمه شدگان می باشند را پرداخت نماید و این مهم باعث ایجاد انگیزه مضاعف  در ارائه خدمت توسط موسسات به بیمه شدگان گردیده است .
مدیرکل بیمه سلامت استان تصریح کرد: اجرای طرح پرداخت هزینه های درمانی زوجین نابارور یکی دیگر از مطالبات به حق مردم بود که از آذر ما سال گذشته این مهم عملیاتی شد که تا کنون ۲۰۸۵ نفر از زوجین نابارور  با ارائه مدارک و مستندات لازم در خصوص ناباروی به این اداره کل و شرکای کاری بیمه سلامت استان مراجعه داشته اند و هزینه های درمانی انها که رقمی معادل ۹ میلیارد و ۲۷۹ میلیون ریال می باشد  توسط این اداره کل پرداخت شده است.
وی در خصوص اجرای موفق نسخه نویسی الکترونیکی و حذف ارز ترجیحی نیز مطالبی عنوان کرد و از جمله اقدامات بسیار خوب و  موفق شش ماه اخیر سازمان  و به تبع آن در استان یادآور شدند .
جیریایی با اشاره به اینکه ساختمان شهرستان آشتیان اجاره ای می باشد گفت : تمامی اقدامات در راستای ساخت ساختمانی در شان مردم تفرش و بیمه شدگان این سازمان  در دستورکار این اداره کل در یک سال اخیر قرار گرفت که زمین مربوطه  با مساحت ۶۰۰ متر مربع با هماهنگی های لازم سازمان و  در سطح شهرستان مذکور  مشخص و فرایند اخد مجوز های لازم طی و گرفته شد و امیدواریم که در مدت زمان کوتاهی اعتبارات لازم جهت ساخت ملک مذکور توسط سازمان تامین و کلنگ ساخت ساختمان اداری شهرستان تفرش زده شود و مشکل ساختمان اداری این شهرستان نیز  مرتفع گردد .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.