پیشرفت عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح میدان امام حسین

تقاطع غیر همسطح میدان امام حسین اراک ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، شهردار اراک گفت: این طرح ۱۱ هکتار وسعت دارد که شامل دو پل شرقی و غربی است که عرشه شرقی بتن ریزی شده و مراحل آل موتور بندی عرشه غربی آغاز و تا پایان آبان ماه این دو پل برای تردد خودروها بازگشایی خواهد شد.

کریمی گفت: این طرح شامل زیرگذری به طول یک کیلومتر در مسیر کمربندی شمالی است و برای اجرای آن ۳۸۴ شمع بتنی نیاز است که تا کنون ۳۶۹ شمع بتنی اجرا شده است. شهردار اراک گفت برای اجرای این طرح تا کنون ۸۰۰ تن آرماتور بندی، پنج هزار متر مکعب بتن ریزی و ۲۰ هزار متر مکعب خاکبرداری شده و شبکه های برق ، گاز و آب سطحی منتقل و جابجایی شبکه فاضلاب و مخابرات هم آغاز شده است.برای این پیشرفت تا کنون ۸۰۰ تن آرماتور بندی، پنج هزار متر مکعب بتن ریزی و ۲۰ هزار متر مکعب خاکبرداری شده و شبکه های برق ، گاز و آب سطحی منتقل و جابجایی شبکه فاضلاب و مخابرات هم آغاز شده است.
کریمی اضافه کرد: براساس زمانبندی صورت گرفته نقاطع میدان امام حسین شهریور ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد اما با اجرای کار ویژه برای تسریع در تکمیل از قبیل افزایش نوبت کاری در شیفت شب سعی خواهد شد تا پایان بهار سال آینده طرح به بهره برداری کامل برسد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.