جاسازی ۲ کیلو تریاک درکوله پشتی مسافر

در بازرسی از کوله پشتی یک توزیع کننده مواد مخدر در دلیجان که در پوشش مسافر درحال تردد بود، ۲ کیلوگرم موادمخدر تریاک کشف شد.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، فرمانده انتظامی دلیجان از کشف ۲ کیلو گرم تریاک در بازرسی از کوله پشتی یک توزیع کننده مواد مخدر که با یک خودروی سواری و در پوشش مسافر درحال تردد بود، در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجتبی جمالی گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر، در پی دریافت اقدامات اطلاعاتی ماموران مبنی بر حمل مواد مخدر از سوی فردی با خودرو‌های عبوری، بلافاصله موضوع در دستور کار مآموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ جمالی افزود: پس از برنامه ریزی و هماهنگی با دستگاه قضائی، محل عبور متهم به صورت نامحسوس تحت مراقبت قرار گرفت که پس از استقرار در محل‌های تعیین شده، سرانجام با انجام عملیاتی بهنگام، خودرو در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان دلیجان متوقف و متهم دستگیر شد.

او گفت: مأموران در بازرسی از کوله پشتی همراه این توزیع کننده مواد مخدر، موفق به کشف ۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در پایان با تأکید بر مبارزه قاطع پلیس با پدیده شوم مواد مخدر افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.