دستگیری سارقان محتویات خودرو، اماکن خصوصی و مزارع کشاورزی

در عملیات ماموران انتظامی اراک ۴ سارق محتویات خودرو، اماکن خصوصی و مزارع کشاورزی با ۴۶ فقره سرقت دستگیر شدند.

 

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، فرمانده انتظامی شهرستان اراک از شناسایی و دستگیری ۴ نفر از سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو، اماکن خصوصی و مزارع کشاورزی با اعتراف به ۴۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “علیرضا معیریان”در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو، اماکن خصوصی و مزارع کشاورزی در شهرستان اراک، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ معیریان افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی فراگیر از سوی ماموران کلانتری ۱۷ شهرستان اراک و هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام ۴ نفر از سارقان شناسایی و با انجام عملیاتی هدفمند دستگیر شدند.

او با اشاره به کشف اموال سرقتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از مخفیگاه سارقان خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی فنی مأموران به ۴۶ فقره سرقت محتویات خودرو، اماکن خصوصی و مزارع کشاورزی روستا‌های این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک در پایان با تأکید به باغداران و کشاورزان به منظور رعایت هشدار‌های پلیسی برای پیشگیری از سرقت افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.