۱۶پروژه ملی در استان با ۳۵۴ میلیارد تومان اعتبار به سرانجام می رسد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان :۱۶ پروژه ملی در استان وجود دارد که ۳۵۴ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح‌‌ها نیاز است.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی به نقل ازصدا و سیما، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی از ابلاغ ۷۱۶ میلیارد تومان تخصیص اعتبار سفر هیات دولت به استان خبر داد.

نوربخش عسکری اظهار کرد: با گذشت کمتر از یک ماه از سفر هیات دولت به استان مرکزی، ۷۱۶ میلیارد تومان از مجموع ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی مصوب شده به استان، ابلاغ تخصیص دریافت کرده است.
وی تصریح کرد: با تخصیص این میزان اعتبار شاهد حرکت خوبی در سرعت اجرای طرح‌های عمرانی خواهیم بود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی با بیان اینکه ۸۰۰ پروژه نیمه تمام در استان شناسایی شده که بر اساس برآوردهای تقریبی تکمیل این طرح‌ها به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند، گفت: ۱۶ پروژه ملی در استان وجود دارد که ۳۵۴ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح‌‌ها نیاز است.
عسکری اظهار کرد: میانگین طول عمر طرح‌های عمرانی در استان ۶ سال است که در صورت تخصیص به موقع اعتبارات و نبود چالش‌هایی چون ضعف پیمانکار، نبود معارض و مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ومدیریتی تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان حدود چهار سال زمان نیاز دارد.
وی ادامه داد: در سفر هیات دولت به استان همچنین ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به استان مصوب شد که سهم هر بانک مشخص  و تخصیص خواهد یافت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.