امحاء ۴ تن مواد بهداشتی و آرایشی تاریخ گذشته

به گزارش مرکزی دیلی، غلامعلی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: امروز و با درخواست شرکت لوازم و تجهیزات پزشکی کلهر، لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته با وزنی بیش از ۳ هزار و ۹۷۰ کیلوگرم معدوم شد.

وی تصریح کرد: مواد آرایشی و بهداشتی توسط بازرسان مرکز بهداشت اراک جمع‌آوری و ضبط و در حضور نماینده دارایی و نماینده تجهیزات پزشکی و سازمان مدیریت پسماند در مرکز دفن زباله‌ها به صورت بهداشتی امحاء شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در ادامه از بازدید دو روزه مسئولان این سازمان از مجموعه دفع و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد خبر داد و اظهار داشت: این بازدید طی دو روز گذشته با هدف تبادل تجربیات و اطلاع از اقدامات انجام شده و راهکارهای در حال اجرا فعال در زمینه مدیریت پسماندهای شهری خصوصا در بخش‌های پردازش و بازیافت صورت گرفت.

لطیفی افزود: با توجه به اینکه کنترل صحیح پسماندها یکی از عوامل تعیین کننده در نظافت شهر و حفظ بهداشت شهروندان محسوب می‌شود و تمامی کارکردهای جامعه را از نظر اقتصادی، اجتماعی و رفاهی تحت تاثیر قرار می‌دهد، مدیریت پسماندهای شهری از جمله وظایف سازمان پسماند است که از حساسیت بالایی برخوردار است.

به گفته وی بازدید میدانی از مرکز دفع و بحث و تبادل نظر در خصوص طرح ساماندهی خاک و ضایعات ساختمانی و مدیریت پسماندهای عفونی از برنامه‌‌های این بازدید دو روزه بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.