دستگاه های اجرایی مکلف به شناسایی مسائل خبرنگاران استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت: دستگاه‌های اجرایی این استان مکلف به شناسایی و رفع مسائل قابل حل خبرنگاران در استان مرکزی هستند.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی به نقل از ایسنا، دکتر فرزاد مخلص الائمه ۲۷ مردادماه در آیین بزرگداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، خطاب به دستگاه های اجرایی استان مرکزی اظهار کرد: در روزهای اخیر فرصت شد که بازدیدی از تعدادی از رسانه های استان داشته باشیم.

وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی استان باید ارتباط خود را با رسانه ها بیش از آنچه است، گسترش دهند، این سطح ارتباطی در حال حاضر مناسب نیست و باید ارتباطات به شدت افزایش یابد و این ارتباط نباید فقط به فعالیت روابط عمومی ها محدود شود.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه برخی مسائل صنفی رسانه ها در داخل استان قابل حل است، گفت: مسلما مباحثی چون تامین اجتماعی، امور مالیاتی در داخل استان قابل رفع است و در این راستا دستگاه های اجرایی باید نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند و حتما گزارش ادارات بابت اقدامات را دریافت خواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی مکلف به شناسایی مسائل خبرنگاران مرتبط با حوزه کاری خود هستند، گفت: فعالان رسانه ای خود راه حل ها برخی مسائل و مشکلات را شناخته و ارائه ی دهند و می توان با همفکری آنها در جهت رفع مشکلات اقدام شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه بزرگترین پروژه دولت، ترمیم اعتماد عمومی است و در این راستا بسیار نیازمند همکاری خبرنگاران هستیم، گفت: در آستانه هفته دولت هستیم و طبق برنامه ریزی ها این هفته از ۲۹ مردادماه آغاز می شود و هر رسانه و خبرنگاری بتواند در انعکاس اخبار فعالیت های هفته دولت موفق تر عمل کند، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی مادی و معنوی می شود، همچنین استانداری مرکزی آمادگی دارد با استفاده از ظرفیت های درون استان، دوره های آموزشی مرتبط با خبرنگاری را به شکل رایگان برگزار کند تا سطح دانش خبرنگاران ارتقا یابد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.