پیام نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در این پیام آورده است: ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش های انسانهای شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بی‌‏تردید خبرنگاران را باید روشنگران عرصه اجتماعی، حافظان شفافیت، درستی و مخالفان تاریکی و خمودگی در جامعه دانست که سلاح آنان سلامت نفس و قلمشان است که در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل با سختی‏‌های پیشرو مقابله می‌‏کنند تا آگاهی و درستی را به افکارعمومی اهدا کنند.

در ادامه این پیام آمده است: امسال، روز خبرنگار با عاشورای حسینی(ع)، این عظیم‌ترین و توحیدی ترین نهضت روشنگری عالم تلاقی کرده و بیشتر از سال‌های گذشته، شور و شعور شهدای خبرنگار که در میادین مختلف، به عشق حرفه‌ی مقدسشان و خدمت به اسلام، انقلاب و میهن شجاعانه جهاد کردند و پرکشیدند، تداعی می شود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و شهدای خبرنگار به خصوص شهید محمود صارمی، هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران ارجمند و فرهیخته که با تراوش اندیشه و جاری سازی آن با نقش قلم تنویر افکار عمومی و تقارن اطلاعاتی جامعه را رقم می‌زنند تبریک عرض نموده و سلامتی و موفقیت فعالان حوزه رسانه را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.