اگر اینهمه خدمات به شهر داده شده پس چرا هنوز مشکل داریم؟

مرکزی دیلی : اگر اینطور که اعضای محترم شورای شهر اراک عنوان می کنند و مالنور تبلیغاتی می دهند اینهمه خدمات آنهم اصولی و کارشناسی به شهر اراک داده شده پس چرا هنوز این شهر با مشکلات عدیده مدیریت شهری دست و پنجه نرم می کند؟ مثلا در همین مورد ترافیک آیا ۴+۲ سال فرصت کمی بوده که این اعضایی که یقینا حسن نظر هم دارند تدبیر به خرج دهند و مشکلات ترافیکی شهر را کاهش دهند؟ امیدواریم اعضای شورای شهر در قبال کم کاری هایشان در محضر مردم شریف اراک که الان نام کلانشهر را هم به یدک می کشد مسئولیت پذیر باشند و صادقانه عذر خواهی کنند…

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک از تصویب و ارسال فاز نخست طرح جامعه ترافیک شهر اراک به شورای ترافیک استان توسط شورای شهر خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، زهرا آباقری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: اگر شورای ترافیک فاز اول اجرای طرح جامع ترافیک را تصویب کند تا یک ماه آینده شاهد اجرایی شدن مراحل ابتدایی این طرح خواهیم بود.

وی افزود: در حوزه ترافیک شهری کارهای موثری انجام شده است بطور مثال راه اندازی و تجهیز مدرسه ترافیک، طرح جامع ترافیک شهر اراک، و تجهیز آزمایشی برخی تاکسی ها در اراک به مکان یاب که مزایای خوبی برای شهر در بر خواهد داشت.

آباقری با اشاره به مزایای طرح استفاده از مکان یاب در تاکسی­ها گفت: اگر این اقدام به خوبی اجرایی شود از دریافت کرایه­های اضافی جلوگیری می­شود و این مسئله موجب رضایت مردم و رانندگان تاکسی خواهد شد زیرا مشخص می­کند بر اساس مسافتی که طی شده کرایه چه میزان می­شود.

وی اضافه کرد: از دیگر مزایای این طرح این است که مسوولین تاکسی­رانی می­توانند با نظارت و مشاهده میزان تجمع تاکسی­ها در یک منطقه آنها را به مناطقی که نیازمند تاکسی است هدایت کنند و کمبودهای موجود در آن منطقه را برطرف کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: اجرایی شدن این طرح در حوزه حمل و نقل شهری می­تواند گام بزرگی برای خدمات رسانی به شهروندان باشد.

وی در ارتباط با خصوصی سازی اتوبوس­های واحد اراک گفت: در بخش حمل و نقل اتوبوس­های واحد در اراک این حوزه بصورت صد درصدی به بخش خصوصی واگذار شد که این مسئله موجب بهبود ارائه خدمات و صرفه جویی در هزینه­های شهرداری شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک در پایان گفت: مصوبه­ای در شورای شهر به تصویب رسید که به موجب آن از تردد اتوبوس­هایی که آلودگی ایجاد می­کنند جلوگیری شده و این قبیل اتوبوس‌ها از ناوگان حمل و نقل شهر اراک خارج شوند که این مصوبه اگر اجرایی شود کمک بزرگی به مسائل ترافیکی و آلودگی هوا خواهد کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.