برای حل مشکلات مدیریتی و سهامداری آذرآب تصمیم گیری خواهیم کرد

رییس جمهور گفت: فعال و پویا بودن آذرآب با همت کارگران و مهندسان توانمند این واحد تولیدی رقم می‌خورد و در اسرع وقت برای حل مشکلات مدیریتی و سهامداری آذرآب تصمیم گیری خواهیم کرد.

آذرآب اولین مقصد سفر رئیس جمهور به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی؛رییس جمهور در بدو ورود به استان_مرکزی از شرکت های آذراب و هپکو اراک بازدید کرد .

دکتر رئیسی در بدو ورود به استان مرکزی با حضور در شرکت آذرآب اراک در دیداری صمیمانه با مدیران، مهندسان و کارگران این شرکت در خصوص مسائل و مشکلات بحث و تبادل نظر کرد .

وی با تاکید بر اینکه مشکل اصلی آذرآب نبود کار نیست، اظهار داشت: این مجتمع تولیدی، پول ساز و اعتبارساز است اما محور اساسی مشکلات اینجا مدیریت و مالکیت است.

رئیس جمهور با ابراز ناخرسندی از عدم حمایت از مجتمع صنایع آذرآب، عنوان کرد: بانک کشاورزی ارتباط ماموریتی به اینجا ندارد و باید سهامش به یک مجموعه‌ای که دارای وظایف و تخصص مرتبط هست واگذار شود.

رییس جمهور گفت : رونق تولید در این استان برای ما در اولویت قراردارد و بنده در اولین دقایق حضور به استان مرکزی و شهر اراک آذراب را برای بازدید انتخاب کردم چرا که حل مسائل این شرکت برای ما مهم است .
آیت الله رییسی گفت : مسائل سهامداری و مدیریتی این شرکت قابل حل است و امروز نیز در شورای اداری با حضور مسئولان استانی و کشوری این موارد بررسی می‌شود و نتیجه آن به اطلاع همه کارگران عزیز خواهد رسید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.