شروع به کار مراکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور

استاندار مرکزی گفت: فعالیت سامانه‌ها و مراکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به استان مرکزی از امروز آغاز شد و تا دوم مرداد ادامه دارد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه افزود: در مجموع بیش از هزار کارشناس آموزش دیده از راه‌های سامانه تلفنی ۱۱۱ و یا درگاه اینترنتی به نشانی www.۱۱۱.ir و همچنین با مراجعه حضوری مردم درخواست ها، اعلامات، شکایات و یا پیشنهادات خود را از این طریق ارائه می‌شود.
وی گفت: در کنار این مراکز و فعالیت سامانه‌ها ۲۹ میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان هم تشکیل شده و مردم می‌توانند با توجه به نیاز خود به این مراکز مراجعه و مسائل خود را با حضور مسئولان ارشد و یا نمایندگان تام الاختیار دولت بیان کنند.
مخلص الائمه گفت: در شهرستان‌ها هم میز خدمت در فرمانداری‌ها تشکیل شده که درخواست‌های شهرستانی نیز توسط فرمانداری‌ها دسته بندی و در سامانه ارتباطات مردمی پیگیری می‌شود.
استاندار مرکزی یادآور شد: سامانه‌ها و مراکز ارتباطات مردمی ویژه سفر رئیس جمهور تا دو روز بعد از سفر یعنی تا یکشنبه دوم مرداد ماه به کار خود ادامه می‌دهند و پس از سفر، درخواست‌ها بلافاصله بررسی و نتایج به مردم اعلام می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.