استاندار مرکزی: دولت از اندیشه احزاب برای توسعه جامعه استقبال می کند

به گزارش مرکزی  دیلی و به نقل از ایرنا، ˈمحمد حسین مقیمی ˈˈشامگاه شنبه در شورای اداری مشترک دلیجان و محلات که در دلیجان برگزار شد افزود: دولت یازدهم معتقد به تکثر فکری و تضارب آرا است و همه تلاش خود را برای فراهم کردن زمینه فعالیت گروه های سیاسی و احزاب شناسنامه دار به کار می گیرد.

وی بیان کرد: احزاب و گروه های سیاسی از نخبگان و افراد پیشرو هستند و استفاده از نقطه نظرات کارشناسی آنها به عنوان یک اولویت اصلی در برنامه های دولت مدنظر است.

استاندار استان مرکزی خاطر نشان کرد: یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید توسعه آرامش و آسایش بر بخش های مختلف جامعه است و در طول حیات دولت با همراهی مردم و مهار نسبی چالش های اقتصادی آرامش در حوزه های داخلی و خارجی حکفرما شده است.

مقیمی خاطرنشان کرد: دولت گام های بلندی در اقتصاد کلان کشور برداشته که باید مردم و مسوولان با همدلی و وحدت پشتیبان خوبی برای برنامه ها به ویژه خروج از رکود تورمی باشند.

وی ادامه داد:دولت با رشد تورم ۴۰ درصدی مسوولیت اجرایی کشور را به دست گرفت و با بسته ای از اقدامهای اصلاحی توانسته رشد تورم را به ۳۵ درصد کاهش دهد که کاری بی نظیر در طول چند سال اخیر در این کشور است .

استاندار استان مرکزی اظهارکرد: اقدامات بسیار خوبی برای رشد صنعتی و کشاورزی انجام شده به طوری که با فعال شدن کارگاه های راکد و نیمه فعال اعتماد تولیدکنندگان افزایش یافته و روح جدیدی در تولید دمیده شده است.

وی توسعه و عمران در بخشهای کشاورزی ،راه ،مسکن و آموزش را از اولویت کاری تیم ارشد اجرایی دولت در استان مرکزی دانست و گفت: با برنامه ریزی خوبی که در استان شده از جاذبه های توریستی برای توسعه استان استفاده خواهد شد.

وی به بخش صنعت استان نیز اشاره کرد و افزود: افزایش تولید همراه با کیفیت بخشی محصولات و رقابت پذیری برای بازار جهانی در عرصه صنعت استان راهبردی است که با حساسیت دنبال می شود.

فرماندار دلیجان نیز در این نشست ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: رفتار ،کردار و منش شهیدان رجایی و باهنر باید سرلوحه همه دولتها در آینده قرار بگیرد .

ˈهادی فدایی ˈ اظهارکرد: ساده زیستی ،اندیشه خلاق، اخلاص در عمل از مهمترین ویژگی های شهیدان گرانقدر انقلاب رجایی و با هنر بود که باید در مشی تمامی مدیران اجرایی نهادینه شود.

استاندار استان مرکزی در سفر یکروزه به محلات و دلیجان ضمن شرکت در نشست شورای اداری با حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهیدان با مقام شامخ آنان ادای احترام کرد و سه طرح عمرانی را نیز افتتاح کرد

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.