برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۰۰نقطه استان‌مرکزی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: امسال راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، در یکصد نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس هاشمی پیش از ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس و بزرگداشت شهدای هفتم تیر در استان مرکزی که در اراک برگزار شد، اظهار داشت: مراسم راهپیمایی روز قدس در استان مرکزی مانند هر سال همزمان با سراسر کشور در یکصد نقطه از استان مرکزی برگزار می شود.

وی افزود: این راهپیمایی باشکوه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و صبح روز یازدهم تیرماه سال جاری در اراک و سایر نقاط استان برگزار خواهد شد و هماهنگی های لازم از سوی فرمانداران شهرستان ها نیز برای برنامه ریزی برگزاری این مراسم انجام شد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان داشت: مسیر راهپیمایی در شهرها و نقاط مختلف مشخص شده و در اراک نیز مردم شریف و ولایتمدار شرکت کننده در راهپیمایی از میدان شهدا به سمت پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری و میدان سرداران حرکت خواهند کرد و نهایتا در مصلای بیت المقدس اراک حضور می یابند.

هاشمی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر نیز خاطرنشان ساخت: این مراسم عصر روز هفتم تیرماه در محلی مصلای سنجان اراک برگزار می شود و آیت الله محسن اراکی، نماینده مردم استان در مجلس در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی نیز در این نشست بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس در استان تاکید کرد و گفت: از آنجا که نظام اسلامی از ابتدای شکل گیری تاکنون همواره یار و یاور مستضعفین در جهان بوده و مقابل مستکبران ایستاده، فریاد حمایت از مظلومان باید در روز قدس همواره باشکوهتر از قبل طنین انداز شود.

شکرالله حسن بیگی افزود: از سوی دیگر روز قدس فرصت نمایان شدن اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در مقابل ظلم و ستم استکبار است که حضور حماسی و گسترده مردم این اتحاد را به بهترین شکل ممکن به دنیا نشان می دهد.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفتم تیرماه و گرامیداشت شهید بهشتی تصریح کرد: شهید بهشتی از افکار والایی برخوردار بود که متولیان فرهنگی باید تلاش کنند این افکار برای نسل جوان امروز تبیین و تشریح شود چرا که شهید بهشتی یکی از مهم ترین متفکران انقلاب اسلامی بود که علاوه بر نسل جوان، رفتارها و عقاید وی برای مدیران و مسئولان اجرایی نیز نمونه ای باارزش است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.