بهره برداری ازسرور مرکزی دادگستری استان مرکزی

سرور مرکزی و نرم افزار (نویسا لایو) با حضور رئیس کل دادگستری استان مرکزی و جمعی از مدیران بخش‌های مختلف دادگستری استان بهره‌برداری شد.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: این نرم افزار(نویسا لایو) به منظور تسهیل در فرآیند انشاء آرای قضایی در واحد فناوری این اداره کل نصب شد.

حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی افزود: با تلاش‌ معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان و بهره مندی صحیح از فناوری های جدید، این نرم‌افزار (نویسا لایو) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: امید است با توسعه این نرم‌افزار در تمامی شعب از ظرفیت‌های سیستمی و رایانه‌ای برای ارائه خدمات دادرسی الکترونیکی به مردم استفاده شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: با بهره‌گیری از این ظرفیت، تلاش همکاران قضایی در زمینه کتابت و نوشتن صورت جلسات دادرسی، تصمیمات نهایی و آرای قضایی کمتر و با ارتقای هوشمندسازی قوه قضاییه و بهره‌گیری از هوش مصنوعی، شاهد تسریع در دادرسی ها و احقاق حقوق مردم خواهیم بود.

حجت الاسلام موسوی افزود: سیاست راهبردی قوه قضائیه در جهت هوشمندسازی فرایندها بر تداوم این مسیر و توجه به دقت و سرعت در خدمت رسانی به مردم است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.