افتتاح پل سنجان بعد از ۱۲ سال در هفته دولت

استاندار مرکزی گفت: پل موسوم به پل سنجان پروژه طولانی مدتی است که امسال سرعت گرفته است و پیشرفت این طرح از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ درصد بوده که هفته دولت با شبانه‌روز شدن روند اجرا، به بهره‌برداری خواهد رسید، این پروژه محل دردسر و مشکل مردم است که تلاش داریم هرچه سریعتر آن را تکمیل کنیم و به پایان برسانیم.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی فرزاد مخلص الائمه در نشست با اصحاب رسانه افزود:سفر رئیس جمهوری به استان مرکزی پیش از نوروز ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی شده بود اما به دلیل موج ششم ویروس کرونا تعدادی از سفرها به تاخیر افتاد و جابه‌جایی در سفرها رخ داد.

وی بیان کرد: به طور قطع تاخیر سفر رئیس جمهوری به استان مرکزی و انجام سفر در سال جاری به لحاظ مسائل اعتباری به نفع استان مرکزی شده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: تاریخ سفر رئیس جمهوری به این استان هنوز قطعی نشده و به محض اعلام تاریخ سفر، تشریح برنامه‌ها اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.

وی عنوان کرد: تمام نشست‌های پیش سفر که تاکنون بالغ بر ۵۰ نشست است، در استان مرکزی و در تهران برگزار شده و مقدمات سفر فراهم است و پیشنهادات نیز ارائه شده است.

مخلص الائمه گفت: به طور قطع در این سفر منابع مالی و مجوزهای لازم برای برخی پروژه‌ها دریافت می‌شود و پروژه‌های اولویت‌دار و امکان اتمام در سفر مطرح می‌شود که امید است مورد موافقت نهایی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: استان مرکزی به فضل الهی ظرفیت‌ها و فرصت‌هایش به مراتب بیش از مشکلات و مسایل آن است و برای اینکه این ظرفیت‌ها در خدمت مردم قرار گیرد نیازمند هم‌افزایی قدرتمند و یک همدلی مجدانه و متعهدانه برون دستگاهی است تا برای پیشرفت و آبادانی استان در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

استاندار مرکزی گفت: اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه فضای مشجر و اجرای طرح های دانش بنیان برای حذف و کاهش آلاینده های سوخت های فسیلی و مازوت مورد استفاده شده در نیروگاه در برخی مواقع خاص و غیر قابل مدیریت در استان از جمله طرح های زیست محیطی برای بهبود کیفیت هوا است.
وی اضافه کرد: استان مرکزی سومین استان کشور در اجرای طرح مسکن ملی است و در تمام شهرستان های استان زمین به اندازه کافی برای متقاضیان وجود دارد و در مرکز استان هم با اجرای طرح هایی نظیر احداث هشت هزار و صد واحد در اراک و آماده سازی زمین برای احداث مسکن در شهرهای جدید امیر کبیر و مهاجران به تمام تقاضاهای واجدین شرایط طرح مسکن ملی پاسخ داده شده است.
مخلص الائمه ادامه داد:مدیریت مصرف انرژی ،توسعه نیروگاه های انرژی های پاک و تجدید پذیر،حمایت حداکثری از تولید و صنعت، توجه به ظرفیت نیروهای جوان متخصص و بومی در تصدی پست هاب مدیریتی ،افزایش اعتبارات طرح های محرومیت زدایی ،هم افزایی با اعضای شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران به منظور افزایش تحرک و تلاش بیشتر برای خدمت به مردم در حوزه مدیریت شهری ،ایجاد توازن در توسعه فرهنگی ،اجتماعی و صنعتی و استفاده از ظرفیت هیات های اندیشه ورز در حوزه های تخصصی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.