ثبت‌نام یک‌هزار و ۷۰ نفر در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن استان مرکزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم این استان تاکنون بر اساس کد ملی افراد به یک هزار و ۷۰ نفر رسیده است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی حجت الاسلام «عبدالله واحدی» در گفت و گو با ایرنا افزود: هر فرد در این دوره از مسابقات می تواند یک رشته آوایی و یک رشته معارفی انتخاب کند که تعداد شرکت کنندگان بر اساس رشته تاکنون به بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

وی بیان کرد: آخرین مهلت ثبت نام در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان مرکزی بیست و پنجم خردادماه تعیین شده بود اما به دلیل استقبال بالای مردم این مهلت تا ۳۰ خردادماه جاری تمدید شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: این دوره از مسابقات ویژه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال است که در ۱۲ رشته آوایی و معارفی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام واحدی اظهار داشت: حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و دعاخوانی، مدیحه سرایی و هم خوانی، تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، رشته‌های در نظر گرفته شده در این دوره است.

وی گفت: علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند برای ثبت نام و مطالعه شیوه نامه مسابقات به سایت، www.quraniran.ir مراجعه کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.