شناسایی ۳۲۲ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان مرکزی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۳۲۲ طرح صنعتی بالای پیشرفت فیزیکی امسال در این استان شناسایی و تکمیل آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، علی جودکی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مجموع سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی نیمه تمام استان مرکزی ۱۲۵ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود که در صورت تکمیل، ۱۴ هزار و ۳۴۵ فرصت شغلی در این استان ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان اراک با ۹۰ طرح و میزان سرمایه‌گذاری ۱۷ هزار و ۷۴۷ میلیارد ریال بیشترین و شهرستان فراهان با یک طرح و سرمایه‌گذاری ۳۵۵ میلیارد ریال کمترین طرح نیمه تمام صنعتی استان مرکزی را به خود اختصاص داده‌ است.

مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: ۲۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از پنج‌هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال امسال در نقاط مختلف این استان صادر شد که در صورت تحقق ۴۸۲ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می‌شود.

جودکی بیان کرد: همچنین ۴۳ پروانه‌ بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز امسال در استان مرکزی صادر شد که در صورت تحقق این مهم ، ۵۱۰ فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.