تقدیر مسوولان ارشد استان مرکزی از مردم برای حضور در انتخابات

مسوولان ارشد استان مرکزی طی بیانیه‌ای از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.

تقدیر مسوولان ارشد استان مرکزی از مردم برای حضور در انتخابات

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک مسؤولان ارشد استان مرکزی طی بیانیه‌ای از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.

امام‌جمعه اراک از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد

آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» در پیامی که نسخه‌ای از آن در اختیار فارس قرار گرفت، آورده است: مهمترین مسئله در انتخابات درک عمیق سیاسی و گزینش اصلح است که ملت ایران آن را به بهترین شکل انجام دادند و بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

در ادامه این پیام آمده است: دشمنان با تحریم و  تبلیغات سوء فشار مضاعفی را برای دلسردی مردم از حضور در انتخابات داشتند اما ملت بصیر، انقلابی و دشمن‌شناس ایران اسلامی به‌خصوص استان مرکزی  بار دیگر با حضور معنادار و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی معادلات دشمن را برهم زده و نشان دادند که بر روی آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید دارند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: مشارکت مردم در انتخابات نمایه شعور سیاسی و فکری مردم بود و ملت انقلابی ایران با آرایشان اعلام کردند که نمی‌گذارند دشمنان بین آنان و حاکمیتشان فاصله ایجاد کنند و همواره در تصمیم‌سازی و پیشبرد امور کشور سهیم خواهند بود.

این پیام میفزاید: ملت غیرتمند ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور خود در انتخابات ۲۸ خرداد، عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند که این حضور گسترده وظیفه منتخب مردم به عنوان ریاست جمهوری و منتخبان شوراهای اسلامی را سنگین می‌کند و دولت آینده باید تمام تلاش خود را برای تقویت بنیه معیشتی مردم و توسعه همه‌جانبه میهن اسلامی به‌کار بگیرند.

وی در بخش دیگری از این پیام از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در  ستاد انتخابات استان شامل فرمانداران، بخشداران و اعضای هیأت‌های اجرایی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، عوامل امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و  نامزدها و حامیان آنان تشکر کرد.

مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌ رأی تشخص سیاسی خود را به رخ کشیدند

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی با صدور پیامی ضمن تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات، گفت: ملت با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تشخص سیاسی و دوراندیشی خود را به رخ کشیدند.

علی‌اکبر کریمی در پیامی آورده است: حضور حماسی توأم با بصیرت و وظیفه‌شناسی ملت ایران در انتخابات ۱۴۰۰، جلوه بارز مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم مشروعیت مردمی این نظام الهی و عامل شکست و نومیدی دشمنان ملت ایران بود.

وی در بخش دیگری از این پیام افزوده است: در شرایطی که دشمنان خارجی و عوامل نفوذی آن‌ها در داخل کشور به همراه رسانه‌های معاند هجمه سنگین تبلیغی برای دلسردی مردم به راه انداخته بودند و  بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبیدند، ملت انقلابی ایران بار دیگر آنان را ناامید کرد و در لبیک به رهبر فرزانه در انتخابات حماسه آفرید.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی در بخشی از این پیام عنوان کرده است: منتخبان برگزیده تمام ملت هستند و همه اقشار باید آنان را در پیشبرد امور و تکالیف محوله یاری دهند و حمایت کنند.

کریمی در این پیام افزوده است: از تلاش تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات به‌ویژه ستاد انتخابات استان، هیأت‌های اجرایی، عوامل اجرایی در استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و سایر ادارات و سازمان‌ها و عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی که بستر و زمینه برگزاری انتخابات را در فضایی امن و بدون تنش فراهم نمودند کمال تقدیر می‌شود.

وی اضافه کرده است: امید می‌رود که با توجه به نتایج انتخابات ۲۸ خردادماه امسال و استقرار دولتی جوان و حزب‌اللهی، شاهد تحقق آینده‌ای روشن، پرامید و سرشار از توفیقات روزافزون برای ملت ایران و مردم شریف استان مرکزی باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.