از قرار انتخاباتی نامزد‌های شورای شهر تا بیانیه انتخاباتی شهرداری اراک

آخرین خبر‌های انتخاباتی استان مرکزی را در بسته خبری ذره بین انتخابات پیگیری کنید.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، هرچه به انتخابات ۲۸ خرداد نزدیکتر می‌شویم تلاش‌های تلاشگران عرصه تبلیغات انتخاباتی در زمینه شورا‌های اسلامی شهر و روستا، ریاست جمهوری و در برخی از شهر‌ها میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم فعالتر می‌شوند.

بسته خبری ذره بین انتخابات با رصد روزانه فعالیت‌ها و اخبار انتخاباتی می‌پردازد و شما را از خبر‌های داغ انتخاباتی در استان مرکزی آگاه می‌کند.

۲۸ خرداد ماه در استان مرکزی علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم برگزار خواهد شد و نامزد‌های این انتخابات مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند تا خود را بیشتر به مردم معرفی کنند و شانس انتخاب شدن شان را افزایش دهند.

بیانیه انتخاباتی شهرداری اراک

شهرداری اراک با صدور اطلاعیه‌ای از نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی کلانشهر اراک خواسته از وعده‌های غیر واقعی پرهیز کنند.

در این اطلاعیه آمده متاسفانه برخی از نامزد‌های انتخاباتی با دادن شعار‌ها و وعده‌های غیر واقعی مبنی بر تبدیل وضعیت شغلی در صدد جلب آرای نیرو‌های زحمت کش شهرداری اراک هستند در صورتی این موضوع در اختیار اعضای شورای شهر نیست و هیچ گونه دخالتی در این موضوع ندارند.

دعوت به حضور حداکثری در انتخابات

گروه مردمی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی با انتشار بیانیه‌ای از عموم مردم دعوت به حضور حداکثری در انتخابات کرده و از مردمد خواسته در پای صندوق‌های رای حضور یابند.

در این بیانیه آمده است:ملت شهید پرور و حماسه ساز، بصیر، ولایی و وفادار به آرمان‌های امام ره و شهیدان ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ روز حماسه است، در این روز همه با هم با لبیک به ندای رهبر عزیزمان با شهدا، ایثارگران، شهدای مدافع حرم، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید عهد میکنیم.

عهد می‌کنیم که با حضور مقتدارانه و با بصیرت خود دشمنان این نظام مقدس را مایوس کرده و برگ زرینی دیگر بر تاریخ سراسر شور و ایثار انقلاب اسلامی افزود خواهیم کرد.

هر رأی دهنده در مکتب حاج قاسم یک مدافع حرم است

دختر سردار شهید مدافع حرم “سعید مجیدی” که حدود یک هفته است در سوریه شهید شده در دلنوشته‌ای گفته” هر رأی دهنده در مکتب حاج قاسم یک مدافع حرم است. “

دختر این شهید با قرائت دلنوشته‌ای درد دل‌هایی را با پدر شهید خود واگویه کرده و در بخشی از این دلنوشته خود تأکید کرده است که: “انتخابات از برهه‌های مهم در دوران سیاسی کشور است و هر رأی دهنده در مکتب حاج قاسم، یک مدافع حرم است. “

قرار انتخاباتی نامزد‌های شورای شهر

بر اساس رصد رسانه‌ای برخی از نامزد‌های شورای شهر با هم ائتلاف کرده و با هم لیست مشترک منتشر کرده اند، اما برخی افراد حاضر در این لیست‌ها خیلی به قرار شان پایبند نبوده اند.

از جمله اینکه قرار گذاشته بودند به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها هیچکدام فردی تبلیغ نکنند و فقط لیست را تبلیغ کنند که برخی اعضای لیست خلف وعده کرده اند.

تنور داغ انتخاباتی ریاست جمهوری

علاوه بر شورای شهر در زمینه انتخابات ریاست جمهوری هم ستاد‌های انتخاباتی سرگرم تبلیععات انتخاباتی هستند.

دیروز امیرحسین قاضی زاده هاشمی به عنوان چهارمین نامزد ریاست جمهوری از شبکه استانی صدا وسیما با مردم استان مرکزی سخن گفت.

رئیس ستاد انتخاباتی یکی از نامزد‌های ریاست جمهوری در استان مرکزی از افزایش بنر در این ستاد جلوگیری کرده و گفته نامزد مورد نظر با اصراف مخلف است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.