آیین رونمایی از طرح ملی سحاب در اراک

اعضای جمعیت هلال احمر و امدادگران دیار آفتاب در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری غیرت ایرانی را نمایش می دهند .

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: اعضای این جمعیت و جامعه امدادگران دیار آفتاب در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری غیرت ایرانی را به نمایش دهند و تکلیف سیاسی خود را ادا می‌کنند.

علیرضا محمودی در آیین رونمایی از کارکردهای نوین طرح ملی سحاب در اراک، افزود: اعضای جمعیت هلال احمر استان مرکزی تلاش کنند تا در روز رای‌گیری با حضور در نخستین ساعات بازگشایی شعب در این آزمون سیاسی با آگاهی شرکت کنند.

وی بیان کرد: اعضای جمعیت هلال احمر استان مرکزی با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای بر افتخارات خود خواهند افزود و برگ زرینی دیگر بر افتخارات این جمعیت اضافه می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: طرح کارکردهای نوین سحاب (سفیران حمایت‌های امدادی و بشر دوستانه) از جمله برنامه‌هایی است که با هدف افزایش سلامت جامعه و مشارکت جوانان در یاری به مردم اجرا می‌شود.

محمودی اظهار داشت: این طرح سابقه اجرایی ۱۰ سال در کشور دارد و هر سال در ایام نوروز و تابستان در مناطق پرتردد، مسافرپذیر در مناطق سیاحتی و زیارتی با حضور اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در قالب گروه های ۲ نفره یا تک نفره به صورت پیاده و یا با با دوچرخه انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: اعضای شرکت کننده در این طرح به‌دنبال افزایش ضریب سلامت جامعه هستند و این طرح تا پایان تابستان جاری در نقاط مختلف استان مرکزی ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: هزینه پیشگیری بسیار کمتر از هزینه درمان است و در شماری از بیماری ها هزینه درمان ۴۰۰ برابر بیشتر از پیشگیری است و در اجرای طرح سحاب بحث پیشگیری از بیماری‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.