رسانه‌ها مدیریت مهندسی افکار عمومی در انتخابات را ساماندهی کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: رسانه‌های این استان ظرفیت مهم فرهنگی هستند که باید مدیریت افکار عمومی در انتخابات پیش رو را ساماندهی کنند.

«بهروز اکرمی» روز پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی در اراک، افزود:  حوزه اطلاع رسانی این استان قابلیت‌های متعددی در فضاسازی مباحث انتخاباتی دارد و می‌تواند ضمن گرمتر کردن تنور انتخابات در گزینش اصلح نقش محوری داشته باشد و باید در ایام انتخابات فعالیت‌های رسانه‌ای به درستی بهره‌ گرفته شوند و رصد و مدیریت مستمر در فعالیت‌های این حوزه باشد.

وی بیان کرد: هدف اصلی رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها باید افزایش مشارکت اقشار مختلف در انتخابات پیش رو باشد و در این راستا باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: مشارکت هدفمند در انتخابات با مولفه‌های امنیت ملی، مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمنان و تقویت امید در جامعه نقش موثری دارد.

اکرمی اظهار داشت: می‌طلبد که شبکه‌های اطلاعاتی فضای مجازی در شهر روستاها ساماندهی شوند و همه هدف‌ها به سمت افزایش مشارکت مردم در این آزمون سیاسی باشد و بی‌تفاوتی مردم به انتخابات زنگ خطر جدی است که باید با انگیزش عقلایی از آن جلوگیری شود.

وی گفت: دانشجویان موتور محرک انتخابات هستند و گروه‌های مرجع دانشجویی باید فعال شوند و مطالبات بدنه جامعه و شهروندان را در غالب میزگردها بررسی کنند.

در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی مدیران عضو، گزارشی از فعالیت رسانه‌ها ارایه شد.

انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.