۳۰ هزار تن آسفالت در خیابان‌های اراک پخش شد

استاندار مرکزی گفت: ۳۰ هزار تن آسفالت در مدت سه ماه گذشته برای بهبود معابر در خیابان‌های شهر اراک پخش شد.

سید«علی آقازاده » عصر روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی زورخانه مرکزی کلانشهر اراک، افزود: مدیریت شهری این کلانشهر بهبود وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر را در دستور کار خود قرار داده و امید است تاپایان فعالیت شورای پنجم این مهم ادامه یافته و خیابان‌های بیشتری آسفالت شوند.

وی، با یادآوری برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امید می‌رود که با درایت مسئولان در تایید صلاحیت نامزدهای شورای اسلامی شهرها و روستاها و ریاست جمهوری در گرایش‌های مختلف و افزایش انگیزه زمینه افزایش حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: مردم ایران نیز همانند گذشته با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای افراد اصلح را انتخاب کنند.

آقازاده یادآوری آغاز عملیات اجرایی زورخانه مرکزی کلانشهر اراک همزمان با آزادسازی خرمشهر، گفت: رزمندگان فداکار و پهلوان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در برابر رژیم بعث عراق ایستادگی کرده و زمینه آزادسازی خرمشهر را در سوم خردادماه سال  فراهم کردند.

وی ادامه داد: ملت فلسطین نیز همزمان با این روز در جنگ  روزه در برابر اسرائیل تا دندان مسلح ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

شهردار اراک نیز در این نشست گفت: در مدت ۴۰ سال گذشته زورخانه‌ای در این شهر ساخته نشده و زورخانه این شهر در طرح تعریض میدان شورا تخریب شد.

«علیرضا بیاتیان» افزود: زورخانه مرکزی کلانشهر اراک در بنایی به مساحت ۴۸۶ متر مربع ایجاد می شود.

وی ادامه داد: ۱۴۰ متر مربع این طرح در قالب رختکن و ۱۴۰ متر طبقه دوم آن نیز به ایجاد دفتر اداری و مهمانسرا برای اسکان ورزشکاران مهمان به شهر اراک اختصاص می یابد.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهرستان بیش از ۶۸۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.