مسئول شورای خلیفه‌گری ارامنه مرکزی: همه باید قدر ایران را بدانیم

مسئول شورای خلیفه‌گیری ارامنه استان مرکزی با بیان اینکه همه باید قدر ایران را بدانند زیرا مانند این کشور در دنیا وجود ندارد، گفت: حضور گسترده در انتخابات موجب اقتدار هرچه بیشتر ایران در صحنه‌های بین‌المللی می‌شود.

«وارطان بقوسیان» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انتخابات ۱۴۰۰ سرآغاز راهی نو در توسعه کشور است و جامعه ارامنه این استان با درک اهمیت انتخابات ۲۸ خردادماه جاری آگاهانه و پرشور پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

استان مرکزی حدود ۱۰۰ نفر شهروند ارمنی دارد که همه ساکن اراک هستند وافراد  واجد شرایط در انتخابات پیش رو با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر سهم و اثر خود را در تصمیم سازی کشور اعلام می‌کنند.

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری از بعد بین‌المللی از اهمیت ویژه دارد و همه باید برای اقتدار بیشتر کشور در این آزمون سیاسی حضور پیدا کنند.

مسئول شورای خلیفه گری ارامنه استان مرکزی ادامه داد: ایران کشوری با منابع پایه و ظرفیت‌های متعدد است و امید می‌رود که با انتخاب آگاهانه مردم، رئیس‌جمهوری توانمند با گروه کاری خوش‌فکر و متعهد پای کار آیند تا ظرفیت‌های بالقوه این کشور را به فعلیت رسانند.

وی یادآور شد: ارامنه استان مرکزی در تمام عرصه و آزمون‌های مختلف در کنار سایر مردم ایران بوده و حضور در این عرصه را نیز وظیفه خود می‌داند.

۲۸ خردادماه جاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی به‌صورت همزمان در کشور برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.