تشریح برنامه‌های روز قدس در استان مرکزی

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن تشریح برنامه‌های روز قدس گفت: بیش از ۲۰۰ پایگاه مقاومت و بیش از ۱۵۰ تا ۱۶۰ کانون فرهنگی در سراسر استان به موضوع جهانی روز قدس می‌پردازند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از  اراک، حجت‌الاسلام عباس دانشی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی گرامیداشت روز جهانی قدس استان مرکزی با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار داشت: ما سال‌ها جلودار نجات و حمایت از فلسطین و پرداختن به موضوع آزادی قدس شریف هستیم و در روزهای نخست کسی تصور نمی‌کرد این حرکت عظیم سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدبرانه و برخواسته از روح والای امام راحل(ره) اینگونه در سراسر جهان گسترش یابد.

وی افزود: شعار رهایی روز قدس از نیویورک تا لندن و کشورهای خاورمیانه شنیده می‌شود و ما شاهد برگزاری آیین روز قدس در نقاط مختلف جهان هستیم و مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل و آزادسازی بیت‌المقدس و فلسطین جدی‌ترین عرصه سیاست خارجی ماست که هیچ گاه سر این عرصه معامله نکردیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: امسال متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌توانیم مثل سالیان گذشته برنامه‌های حضوری داشته باشیم و برای همراهی بیشتر با کادر بهداشت و درمان راهپیمایی خودرویی نیز نداریم ولی در فضایی دیگر به شکل‌های متفاوت به موضوع قدس می‌پردازیم که یکی از این فضاهای مهم فضای مجازی است.

دانشی ادامه داد: ابتکار و خلاقیت در باب موضوع فلسطین و رژیم اشغالگر قدس بسیار حائز اهمیت است و ادارات فرهنگی در این زمینه می‌توانند بازتاب خوبی را در سطح کشور و استان ارائه کنند.

وی عنوان کرد: فضاسازی شهری روز قدس برعهده شهرداری است و به این دلیل که امسال برنامه حضوری نداریم اهمیت این فضاسازی بیشتر می‌شود که باید به آن توجه کرد و در کنار شهرداری جایگاه‌های تبلیغاتی، کانون‌های فرهنگی و مساجد می‌توانند نقش مهمی در این زمینه داشته باشند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: روز قدس سال ۱۴۰۰ عمده فعالیت ما روی رسانه‌ها، ایجاد هشتک‌ها و تولید محتوای مناسب در فضای مجازی است.

دانشی افزود: تبلیغات شهری و نصب بنر، تولید کلیپ‌های چند دقیقه‌ای با موضوع فلسطین و قدس، اجرای گروه‌های سرود حماسی و استیج‌های خودرویی، مسابقات مختلف فرهنگی مانند مسابقات کتابخوانی، پخش سخنرانی مقام معظم رهبری و پخش سرودهای انقلابی از مساجد بخشی از برنامه‌های روز جهانی قدس است.

وی بیان کرد: جوانان ما ذوق و سلیقه فرهنگی و انقلابی خود را باید وارد فضای مجازی کنند و در راستای ارزش‌های انقلاب اسلامی و حمایت از فلسطین گام بردارند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ پایگاه مقاومت و بیش از ۱۵۰ تا ۱۶۰ کانون فرهنگی در سراسر استان به موضوع جهانی روز قدس می‌پردازند.

دانشی خاطرنشان کرد: روحیه ظلم ستیزی در میان مردم ما جاری است و همواره با آرمان‌های قدس همراه بودند چراکه روز جهانی قدس یک حرکت و اقدام فراگیر جهانی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.