روایت توهین منصوریان به پیشکسوت رسانه‌ای استان مرکزی

پیشکسوت رسانه‌ای استان مرکزی وقایع رخ داده در بازی آلومینیوم اراک و پیکان تهران و دلیل توهین علیرضا منصوریان را تشریح کرد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، سیدعلی بنی جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به وقایع بعد از بازی آلومینیوم اراک با پیکان و توهین سرمربی آلومینیوم به وی اظهار کرد: طبق دستورالعمل سازمان لیگ فوتبال نفرات شرکت‌کننده در نشست‌های خبری باید دارای کارت سازمان لیگ باشند و افراد بدون کارت اجازه شرکت در نشست را ندارند.

وی تصریح کرد: در بازی هفته گذشته آلومینیوم اراک مقابل پیکان آقای منصوریان قصد داشت یک نفر را بدون کارت به عنوان مدیر رسانه‌ای در نشست بنشاند که بنده به عنوان مجری قصد داشتم جلوگیری کنم که وی با توهین و  بی‌احترامی کار خود را کرد.

مسؤول روابط عمومی هیات فوتبال استان مرکزی افزود: از یک سو حضور فرد مورد نظر غیرقانونی بود، از سوی دیگر حضور یک فرد غیربومی را توهین به جامعه رسانه‌ای استان می‌دانیم و همچنین از نظر هزینه به ضرر باشگاه است، چراکه مبلغ قرارداد و پول هتل و تغذیه و ایاب و ذهاب نامبرده از هزینه‌های باشگاه تأمین خواهد شد.

بنی‌جمالی افزود: مخالفت با حضور نامبرده خواسته جامعه رسانه‌ای استان است.

به گزارش فارس سیدعلی بنی‌جمالی دبیر ورزشی خبرگزاری فارس و از پیشکسوتان رسانه‌ای استان مرکزی است که مسئولیت روابط عمومی هیات فوتبال استان مرکزی را نیز بر عهده دارد.

وی که از دبیران ورزشی استان مرکزی نیز بوده، ورزشکاران بسیاری را تربیت کرده است که امروز بسیاری از این ورزشکاران از افتخارآفرینان ورزش کشور و استان به شمار می‌روند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.