آموزش و اطلاع‌رسانی هدفمند در حوزه کرونا نیازمند تقویت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: آموزش و اطلاع رسانی با محوریت امکان سنجی ذائقه مخاطبان جامعه در حوزه کرونا نیازمند تقویت بیشتر است.

به گزارش اخبار روزانه استان، بهروز اکرمی روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی افزود: امروز افکار عمومی جامعه از پیام‌هایی با مضمون شست دست‌ها و ماسک زدن اقناع شده‌اند و باید با تولیدات نوین و کوتاه حوزه چند رسانه به مقابله با کرونا رفت.

وی ادامه داد: در حوزه اطلاع رسانی و آموزش مقابله با کرونا با نوعی موازی کاری و درهم ریختگی برنامه‌ها مواجه‌ایم که این امر باید در نشست‌های کارشناسی از سوی صاحبنظران موشکافی شود.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی افزود: ابزار هنر در عرصه مقابله با کرونا هنوز آنچنان که باید و شاید به کار گرفته نشده و نمی توان با پیام‌های تکراری افکار عمومی را به سمت و سوی برنامه‌های پیشگیرانه سوق داد.

اکرمی تصریح کرد: ساخت برنامه‌های کوتاه، انیمیشن، اینفوگرافیک و فیلم‌های چند دقیقه‌ای با محوریت آموزش هدفمند نیاز این روزهای کشور است که در استان مرکزی باید برای آن برنامه ریزی کرد.

وی افزود: اخبار و اطلاع رسانی‌های حوزه کرونا باید از مراجع رسمی و قابل اعتماد شهروندان مخابره شود تا افکار عمومی دچار سردرگمی نشوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: تولید محتوا و نیاز سنجی مخاطبان از سوی دانشگاه علوم پزشکی اراک تهیه و برای انتشار و بازنشر توسط رسانه‌های جمعی و صدا و سیما در اختیار شورای اطلاع رسانی استان قرار گیرد.

در ادامه این نشست در خصوص جمع بندی اقدامات انجام شده در حوزه بند (چ) ماده ۳۷ قانون در راستای عقد قرارداد دستگاه های اجرایی استان مرکزی با صدا و سیما به منظور انعکاس دستاوردهای ادارات بحث و تبادل نظر شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.