مشروح خطبه های نماز جمعه امروز اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه در مصلای اراک افزود: هشت نامزد ریاست جمهوری در فضای سالم و قانونی باهم رقابت کنند چراکه اختلاف و تفرقه به مانند سنگی است که دشمنان و مخالفان بر سر ما می ریزند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید مراقب سوء استفاده دشمنان باشند اظهارداشت: مردم با حضور در پای صندوق های رای در ۲۴ خرداد و با انتخاب شایسته ترین، بالیاقت ترین و قانون مندترین فرد، حماسه سیاسی را در جامعه رقم می زنند.

مردم در انتخاب نامزد اصلح به سوابق اجرایی و مدیریتی فرد توجه کنند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مردم در انتخاب نامزد اصلح به سوابق اجرایی و مدیریتی فرد توجه کنند خاطرنشان کرد: در عرصه مهم ریاست جمهوری تنها توجه به پاک و با تقوا بودن نامزدها کافی نیست و داشتن سابقه اجرایی و مدیریتی قوی یکی از مسائل مهم در این عرصه است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مردم باید به التزام نامزدهای انتخابات به قانون توجه داشته باشند و به افرادی که وعده های نادرست و خارج از اختیارات خود می دهند نیز رای ندهند.

آیت الله دری نجف آبادی یاد آور شد: بهترین ها در انتخابات پیش رو کسانی هستند که نقطه نظرات رهبر معظم انقلاب را رعایت کرده، مسائل و وحدت جامعه را در نظر بگیرند و از اختلاف و تفرقه جلوگیری نمایند.

حماسه آفرینی مردم در انتخابات آتی موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه حماسه آفرینی مردم در انتخابات آتی موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود گفت: چهار سال گذشته نیز در اصل انتخابات و برگزاری آن مشکلی نبود ولی عده ای که در رقابت پایدار نبودند، در برابر قانون ایستادگی کرده و مشکل آفریدند.

وی با بیان اینکه نامزدها و طرفدارانشان باید با اخلاق، رفتار و آداب اسلامی و به دور از اصراف و با کمترین هزینه ها این انتخابات را برگزار کنند اظهارداشت: انتخابات ایران عرصه خدمت به مردم است و میدان تضاد ها و برخوردها نیست.

نماینده ولی فقیه با تاکید بر رعایت موازین اسلامی و اخلاقی در انتخابات افزود: انتخابات امسال مقدمه ای برای خلق حماسه با عظمت مورد نظر مقام معظم رهبری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن میلاد امیرالمومنین امام علی (ع)، عنوان کرد: حضرت علی (ع) در روز جمعه ۱۳ رجب ۳۰ سال بعد از عام الفیل در خانه کعبه به دنیا آمدند و منابع معتبر شیعه و سنی بر ولادت این امام بزرگوار در خانه خدا تاکید دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.