برگزاری دهمین نمایشگاه صنایع دستی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، سید محمدحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه که پس از ۳سال وقفه دوباره در استان مرکزی برگزار می شود پذیرای ۳۲۰ هنرمند از سطح کشور و نیز هنرمندان مربوط به استان مرکزی است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه گلچینی از بهترین آثار مربوط به هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی بوده که موجب شد هنرمندان به سوی برای برگزاری این نمایشگاه ابراز تمایل کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تعداد ۲۵۰ غرفه آثار مربوط به هنرمندان از ۱۰۰ هنر گوناگون را نمایش می‌دهد.

حسینی با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه گفت: با توجه به مساله اقتصاد مقاومتی این نمایشگاه چرخش مالی بسیار زیادی داشته و می تواند از نکات قوت این نمایشگاه باشد.

وی اعلام کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای تولیدکنندگان صنایع دستی تا با فراهم کردن بستر مناسب به منظور فروش محصولات بتوانند با تبادل هنر و تجربه از سایر هنرمندان سطح کار هنری خود را ارتقاء دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی تصریح کرد: از میان ۳۲۰ هنرمند تعداد ۱۱۰ نفر از آنان مربوط به هنرمندان سطح استان مرکزی است و مابقی هنرمندان از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور می یابند.

حسینی با اشاره به زمان و تاریخ برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی غرب کشور از تاریخ۲۸ مهرماه به مدت ۵ روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ با آغوش باز از هنردوستان و علاقه مندان استقبال می‌کند.

وی گفت: افراد با حضور در این نمایشگاه می ‌توانند با هنرهای مختلف مربوط به سایر استان‌ها دیدن کرده و با تنوع محصولاتی که موجود است آنها را خریداری کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.