ارائه آموزش‌های پیشگیرانه مواد مخدر به ۱۰ هزار نفر در سال گذشته

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، در این جلسه که با حضور اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جمعی از مسوولین اجرایی استان برگزار شد علی اکبر شعبانی فرد با اشاره به انجام اقدامات مناسب در زمینه مبارزه با اعتیاد جوانان و دانش آموزان تصریح کرد: باید قشر دانش آموز را در راستای فاصله گرفتن از مواد مخدر هدایت کنیم، که در این زمینه اقدامات خوبی توسط مسوولین انجام شده است.

استاندار مرکزی با اشاره به عملکرد مثبت نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در امر مبارزه و پیشگیری عملکرد خوبی دارد و در شهرها و گلوگاه­های استان حضور خوب و مبارزه خوبی انجام می­دهد.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر لزوم ارتقاء گلوگاه مهم و ترانزیتی شهرستان دلیجان برای مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ ملکی فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت منطقه درخصوص مواد مخدر بر حرکت مقتدرانه این نیرو در راستای مبارزه جدی و مستمر با مواد مخدر تأکید کرد.

در ادامه این جلسه سرهنگ محمد حسنی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با ارایه گزارشی عنوان کرد: عمده کشفیات مواد مخدر استان در گلوگاه دلیجان است که با کشف ۶۶۰ کیلو مواد مخدر در سال گذشته در دلیجان، سهم کشفیات در این گلوگاه ۳۳ درصد کشفیات کل استان در سال گذشته است.

وی افزود: در دو ماه ابتدای سال جاری هزار و ۲۷۱ نفر به عنوان معتاد و فروشنده مواد مخدر در اراک دستگیر شده­اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان گفت: در سال گذشته ۱۰ هزار نفر بصورت حضوری در جهت پیشگیری از مواد مخدر آموزش دیده­اند که عمده این آموزش­ها برای والدین دانش آموزان بوده است.

در ادامه این جلسه رئیس اداره کل آموزش و پرورش استان و برخی اعضای این شورا به ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته خود پرداختند. همچنین در پایان این جلسه احکام هفت نفر از روسای شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به فرمانداران برخی شهرستان­ها ابلاغ شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.