انتقاد شدید نماینده ساوه از سفر بی حاصل معاون رئیس جمهور به استان مرکزی

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سفری که نتواند مشکل صدها کارگر پروفیل ساوه و سایر معضلات حاد استان مرکزی را رفع کند جنبه تشریفاتی دارد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایلنا از مرکزی، شهلا میرگلوبیات در جمع خبرنگاران، با ابراز تاسف از عدم پرداخت حقوق و مزایای کارگران پروفیل صفا از مسئولین خواست فکری به حال وضعیت وخیم خانواده های این کارگران که به سختی و با مشقت فراوان روزگارشان را سپری می کنند بکنند و جلوی آسیب های متعددی که می تواند گریبانگیر این خانواده ها شود را بگیرند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش اخیر دولت در خصوص کاهش نرخ بیکاری و خروج اقتصاد کشور از تورم و رکود افزود: آیا آقایانی که این گزارش ها را به مردم می دهند موج بیکاری در شهرستان ساوه و تعطیل شدن کارخانجات بزرگترین شهر صنعتی را نمی بینند؟

وی افزود: چرا معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت در سفرشان به استان مرکزی به بررسی نرخ رو به رشد بیکاری در ساوه و زرندیه و مشکلات صاحبان صنایع رسیدگی نکردند؟ آیا واقعا” از مشکلات صدها کارگر پروفیل که به هر بهانه ای حقوقشان به تعویق می افتد خبر ندارند.

دکتر شهلا میرگلوبیات اظهار داشت: بارها با مسئولین خصوصا” وزیر نفت، معدن و تجارت در رابطه با مشکلات کاری و تعطیلی کارخانجات شهر صنعتی کاوه صحبت کرده ایم، اما تا کنون اقدام موثری را شاهد نبوده ایم و بی تردید اگر آقایان گوش شنوا نداشته باشند مقدمات استیضاح آقای نعمت زاده را فراهم می کنیم، چرا که برای ما وکیل ملت بودن افتخار است نه وکیل الدوله بودن و آنجا که پای منافع مردم در میان باشد به هیچ وجه مماشات نخواهیم کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.