فراخوان جشنواره سراسری «رسانه‌های مجازی خلیج‌فارس» در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، محمد حمیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اراک، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه‌مرکزی، گفت: جشنواره رسانه‌های مجازی خلیج فارس ویژه خبرگزاری‌ها، نشریات الکترونیک و رسانه‌های بر خط از سری برنامه‌های سومین جشنواره فرهنگی- هنری خلیج فارس به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز اعلام فراخوان ارسال آثار به جشنواره بیان کرد: این جشنواره در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و در راستای اقتدار ملی و صیانت از مرزهای فرهنگی، سیاسی و جغرافیایی کشور در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری با موضوع خلیج فارس برگزار می‌شود.

حمیدی اظهارکرد: این جشنواره با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری در راستای پاسداری از هویت ملی و بین‌المللی خلیج فارس مظهر صلح و دوستی، ارتقاء سطح تعاملات فرهنگی، هنری با کشورهای همسایه و جهان، شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار فاخر فرهنگی، ادبی و هنری، علمی، پژوهشی و تاریخی مرتبط و کمک به تولید و انتشار گسترده‌تر این آثار، تجلیل از پایداری و مرزبانی مردم ایران اسلامی از خلیج فارس، بزرگداشت شهدای خلیج فارس و نمایاندن چهره استعمارگران و نفی سلطه بیگانگان در منطقه خلیج فارس برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اراک ادامه داد: جشنواره رسانه‌های مجازی خلیج فارس در رشته‌های تیتر و لید، خبر و گزارش‌های خبری، عکس، فیلم خبری، وبلاگ‌نویسی، نماهنگ و کاریکاتور برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: کلیه آثار ارسالی باید در بازه زمانی اول فروردین ۹۱ تا ۳۱ خرداد‌ماه سال‌جاری توسط یکی از خبرگزاری‌ها، نشریات الکترونیک و پایگاه‌های اینترنتی که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، منتشر شده باشد و شرکت‌کنندگان می‌بایست برگ درخواست شرکت در جشنواره را تکمیل و بر روی آثار نصب و ارسال کنند.

این مقام مسئول در پایان زمان برگزاری جشنواره را ۱۲ تیرماه سال‌جاری عنوان کرد و افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از ۱۰ اردیبهشت‌‌ماه جاری تا ۳۱ تیرماه امسال به آدرس دبیرخانه جشنواره خبرگزاریها، نشریات الکترونیک و رسانه‌های برخط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران ارسال کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.