ضرورت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی در جامعه

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘عظیم حسین آبادی’ سه شنبه در جلسه شورای بانک ها در خمین افزود: اگر خدمات نوین بانکی جامعه را با تبلیغات و ابزارهای الکترونیکی، استفاده از یک کانال ارتباطی سریع و غیرحضوری، افزایش امنیت، صرفه جویی در زمان، دسترسی سریع به حساب ها و انجام تراکنش های مالی را فرهنگ سازی کنیم، در سطح کلان شاهد رشد، انضباط اقتصادی و صرفه جویی در کشور خواهیم بود.

وی همچنین تجهیز فروشگاه ها و مراکز خرید به دستگاه های کارت خوان را ضروری خواند و گفت: بانک ها نیز باید اشکالات سیستم بانکی را در این خصوص برطرف کنند.

رییس شورای هماهنگی بانک های استان مرکزی در خصوص تسهیلات وام ازدواج گفت: وام ازدواج ۶۰ میلیون ریالی به زوجین را بانک های دارای منابع قرض الحسنه با نظارت بانک مرکزی پرداخت می کنند.

فرماندار خمین نیز در این نشست گفت: بانک ها بزرگترین بنگاه اقتصادی خدمات رسانی کشور در بخش هایی مانند کشاورزی، صنعتی، اشتغالزایی و تجارت هستند.

‘علیرضا کریمی’ افزود: اگر بتوانیم با ایجاد یک فرآیند زمینه ترغیب مردم به سرمایه گذاری نقدی در بانکها را فراهم کنیم، با سرمایه در گردش بانکها، می توان زمینه اشتغالزایی جامعه را فراهم کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.