همایش سراسری «قرآن‌پژوهی و طب» در دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه مرکزی، به‌همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی، همایش کشوری قرآن‌پژوهی و طب در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد.

داوود حکمت‌پو، دبیر علمی همایش کشوری قرآن پژوهی و طب در حاشیه برگزاری این همایش در گفت‌و گو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه مرکزی، با بیان اینکه همایش قرآن‌پژوهی و طب از سال ۱۳۸۹ توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ شد،گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال ۸۹ این همایش را به‌صورت استانی برگزار کرد و حدود ۴۰ مقاله به این همایش ارسال شد.

وی با بیان اینکه این همایش در سال ۹۰ به صورت منطقه‌ای به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد، افزود: در دومین سال برگزاری همایش قرآن و پژوهی و طب بیش از ۶۰ مقاله از دانشگاه های علوم پزشکی همجوار استان به این همایش ارسال شد.

حکمت‌پو با بیان اینکه امسال سومین همایش قرآن پژوهی و طب به‌صورت کشوری در دانشگاه علوم پزشکی اراک در حال برگزاری است، افزود: ۱۳۲ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که ۱۶ مقاله به عنوان مقاله به‌صورت سخنرانی ارائه می‌شود و ۳۰ مقاله نیز به صورت پوستر پذیرفته شده است.

دبیر علمی همایش کشوری قرآن‌پژوهی و طب در پایان سطح کیفی مقالات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: گزیده مقالات ارائه شده در قالب نرم‌افزار جمع‌بندی و همچنین بر روی سایت مدیریت تحقیقات دانشگاه در اختیار علاقه‌مندان قرار داده می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.