ثبت بیش از ۱۳ میلیون تردد در محورهای استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با بیان اینکه از ۲۴ اسفند ۹۶ تا ۱۳ فروردین سال جاری بیش از ۱۳ میلیون و ۲۴۷ هزار تردد در محورهای استان مرکزی ثبت شده است افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷٫۷ درصد افزایش نشان می دهد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، علی زندی فر در گفت‌ و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: در مدت زمان یاد شده در سال جاری بیش از دو میلیون و ۵۱۶ هزار تردد ورودی به استان و بیش از دو میلیون و ۵۰۷ هزار تردد خروجی از استان صورت گرفته که در مقایسه با سال گذشته در هر دو بخش با افزایش ۱۷ درصدی ترددها مواجه بوده ایم.

به گفته وی، رتبه کشوری استان مرکزی در سال جاری در حوزه مجموع ترددها نهم و رتبه کشوری استان در حوزه تردد ورودی و خروجی سوم بوده است.

زندی فر همچنین با بیان اینکه از ۲۳ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین امسال ۹۶ هزار و ۶۱۲ مسافر به استان مرکزی وارد و ۸۴ هزار و ۱۲۴ مسافر خارج شده اند کل میزان جابجایی مسافر در استان طی این مدت را ۳۱ هزار و ۹۶۹ نفر عنوان و اظهار کرد: این میزان جابجایی تنها مربوط به مسافرت هایی است که با استفاده از ناوگان پلاک عمومی صورت گرفته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.