خط و نشان شهردار اراک برای نامزدهای متخلف انتخابات

مرکزی دیلی: فارق از ضعف های فاحش جناب آقای شهردار در مدیریت امور جاری شهر مثلا در خصوص عملکرد ضعیف شهرداری در زمستان گذشته، سوال اصلی اینجاست که آیا مدیریت شهری اراک توان احقاق حق شهروندان از نامزدهای متخلف را دارند و یا اینکه این صرفا یک خط و نشان سیاسی در واپسین روزهای تصدی حکم شهرداری است؟ آیا این پرونده ها که طبیعتا پس از عدم توافق روی کارشناسی میزان خسارات به دستگاه قضایی ارجاع می شوند پس از تغییر تیم مدیریتی شهرداری و روی کارآمدن شورای شهر جدید مانند برخی موارد دیگر به دست فراموشی سپرده نمی شوند؟ و در پایان باید پرسید شهروندان بابت تمام اهمال ها و عملکردهای غیر کارشناسی شورا و شهرداری باید به کدام مرجع شکواییه برند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات کافیست چند هفته صبر کنیم…

شهردار اراک گفت: کاندیداهایی که در روند تبلیغات انتخاباتی به اموال عمومی و فضای طبیعی اراک آسیب وارد کرده‌اند، منتظر جریمه‌ باشند.

ابراهیم عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با بیان اینکه تمامی تخلفات کاندیداها مستندسازی شده است، عنوان کرد: تاکنون مستندات قابل توجهی جمع‌آوری شده و فعلا تخلفات در حال جمع‌بندی است و بعد از برآورد جریمه به کاندیدای متخلف ارجاع داده می‌شود.

وی بیان کرد: تخریب اموال عمومی شامل چسباندن تبلیغات در جایگاه‌های ایستگاه اتوبوس شهری، دیوارهای نقاشی‌ شده و در مجموع تمامی مکان‌هایی است که نیازمند صرف هزینه برای پاکسازی هستند و جزو اموال عمومی محسوب می‌شوند.

شهردار اراک ادامه داد: در صورتی که کاندیدای متخلف در پرداختن جریمه همکاری لازم را نداشته باشد موضوع به دستگاه قضا ارجاع داده می‌شود.

عباسی درخصوص پاکسازی معابر بیان کرد: بعد از پایان فرصت انتخابات تیم‌های شهرداری برای پاکسازی معابر اقدام کردند و پاکسازی تمامی معابر اراک از تبلیغات انتخاباتی ۳۶ ساعت به طول انجامید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.