تعیین تکلیف زمین‌های بدون استفاده در شهر اراک

رئیس کمیسیون خدمات شهری اراک گفت: بازدید از شهرداری منطقه ۵ از برنامه‌های جدید کمیسیون خدمات شهری است که قرار است زمین‌های بلااستفاده این منطقه را تعیین تکلیف کنیم.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، صحبت‌الله فاضلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک با اشاره به عملکرد کمیسیون خدمات شهری اظهار داشت: اقدامات متعددی در زمینه خدمات شهری انجام شده و در نظر داریم که بازدید از شهرداری منطقه ۵ تکلیف زمین‌های آنجا را مشخص کرده و همین طور اقداماتی در زمینه مشکلات شهری اعم از ترمیم پارک‌ها و جداول را انجام دهیم.

وی افزود: در بازدیدی که با حضور شهردار منطقه، معاونت خدمات شهری شهرداری و مدیرعامل فضای سبز و پارک‌ها از پارک خیبر خیابان داوران داشتیم تصمیم گرفتیم برای بازسازی این پارک اقداماتی انجام شود که در حال حاضر مشکل پایه‌چراغ‌ها، فضای سبز، سرویس بهداشتی، صندلی و جداول آن حل و لوازم آسایش مردم فراهم شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری اراک تصریح کرد: بحث دیگر جداول منطقه داوران بود که چندین سال اقدامی برای آن نشده بود و تصمیم به تعویض جداول گرفته شد و اکنون تمام جداول داوران در حال تعمیر هستند.

فاضلی بیان داشت: بازدید از منطقه کرهرود، سنجان، شهرک قائم و شهرک بعثت از دیگر اقداماتی بود که مشکل لوله‌کشی فاضلاب این مناطق مطرح شد تا اهالی این مناطق نیز از امکانات فاضلاب برخوردار شوند که اکنون شبکه فاضلاب شهدای صفری ۹۰ درصد پیشرفت داشته و با جلسات جدیدی که برگزار شد ۱۰ درصد باقی‌مانده نیز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بهترین کاری که برای این منطقه انجام دادیم صحبت برای پرداخت اقساطی هزینه فاضلاب اهالی این مناطق بود با وجود اینکه قرار بود سازمان آب یک جا پول فاضلاب را دریافت کند مقرر شد که ۲۵ درصد مبلغ نقد و بقیه را در ۱۴ قسط پرداخت کنند و نیز چک و سفته‌ای که قرار بود از اهالی گرفته شود را با صحبت کردن منتفی کردیم.

عضو شورای شهر اراک عنوان کرد: تجهیز پارک شهرک قائم نیز از دیگر اقدامات کمیسیون بوده و در پارک گلبرگ و آزادگان نیز ورود داشتیم و با وجود اینکه هیچ امکاناتی نداشتند اقداماتی انجام داده و رفاه و آسایش مردم را فراهم کردیم، نظارت مستقیم بر روی انتقال زباله، شستشوی سطل‌ها و غیره همواره وجود دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.