مقدسی: ساماندهی چالش های کشاورزی سرفصلی حیاتی در روند توسعه استان مرکزی است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به مشکل های بخش کشاورزی و ساماندهی چالش های این بخش سرفصل حیاتی در روند توسعه استان مرکزی است و این مهم در ولویت های برنامه نمایندگان این شهرستان در مجلس است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، سید مهدی مقدسی روز پنج شنبه در نشست اتاق فکر بخش کشاورزی افزود: نمایندگان حوزه انتخابی شهرستان اراک آمادگی دارند مشکلات را در مجلس با جدیت و قوت پیگیری کنند و مسایل این بخش را شفاف و کارشناسی به گوش مسئولان برسانند.
وی ادامه داد: مطالبه به حق مردم از نمایندگان مجلس در دوره های مختلف پیگیری ریشه ای مسایل بوده است که ائتلاف نمایندگان استان مرکزی در این دوره زمینه پیگیری اصولی، مسئله شناسی علمی و طرح آن را در کمسیون های مختلف فراهم کرده و انتظار است با مساعدت فرهیختگان عرصه کشاورزی ، مسایل این بخش پررنگ پیگیری شود.
نماینده مردم شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ارائه نظرات و پیشنهادهای اتاق فکرها در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و محیط زیست نقش تاثیر گذاری در رفع تنگناها و رساندن این مشکلات به گوش مسئولان و طرح در کمسیون های مختلف دارد.
مقدسی گفت: تعامل و همکاری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان دولت در این استان اتفاقی بی سابقه است و این مهم مسیر حمایت های همه جانبه از سرمایه گذاران داخلی و خارجی را هموار می کند.
استان مرکزی در کنار شهره صنعتی، در زمره ۱۰ استان برتر کشور در بخش کشاورزی است که ۹۰ هزار بهره بردار شامل ۱۰درصد شاغلان استان و دو و یک دهم درصد کشور در بخش کشاورزی این فعال هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.