برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) در پارک ملت اراک

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) در پارک ملت اراک خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حمید کربلائی حسنی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: جشن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) همزمان با ۳۱ خرداد ماه به همت این سازمان در پارک ملت شهر اراک برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی های این امام همام،اظهار داشت: امام حسن مجتبی (ع) به عنوان یکی از با سخاوت مندترین و رئوف ترین امامان می باشند که باید تمامی مسلمانان به عنوان الگویی ویژه در زندگی از ایشان پیروی کنند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) با حضور هنرمندان استانی و کشوری از ساعت ۲۱ با همکاری شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک در راستای ایجاد لحظاتی شاد و با نشاط برای شهروندان برگزار خواهد شد.

کربلائی حسنی تصریح کرد: این جشن با حضور هنرمندانی همچون سید مرتضی حسینی، ابوذر رستگار، علیرضا گالش(قارنلی) و حمید حامی در بخش موسیقی برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری جشنواره ورزشی محلات کلانشهر اراک خبر داد و عنوان کرد: این مسابقات گرامیداشت مدافع حرم و با رویکرد سلامت و نشاط خانوادگی برگزار خواهد شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: مهلت ثبت نام برای حضور در این مسابقات تا پایان تیر ماه می باشد و آقایان می توانند در رشته های فوتبال گل کوچک، بسکتبال و والیبال پارکی و دوچرخه سواری کوهستان شرکت کنند.

کربلائی حسنی تصریح کرد: بانوان نیز می توانند در رشته های دارت انفرادی و طناب کشی در قالب تیم های ۵ نفره شرکت کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.