پایان کار جشنواره ملی کاریکاتور در اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) –  منطقه مرکزی – علی شعبانی دبیر این جشنواره تعداد شرکت‌کنندگان را ۱۲۸ هنرمند از ۲۳ استان کشور عنوان کرد و افزود: از ۴۰۰ اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره ۵۵ اثر توسط هیات داوران انتخاب شده است.

وی یاشار قهرمانی، علی درخشی و علی جهانشاهی را داوران این جشنواره، و ایمنی و آتش‌نشانی، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت پسماند، حفظ و نگهداری فضای سبز، منظر شهری و شهرنشینی و پرداخت عوارض سالیانه را محورهای برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، در این بخش احسان گنجی، سهیل محمدی و مهدی عزیزی رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش عکس نیز آرش صحرانورد، جعفر مجیدی و ایرج کیانیان موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم جشنواره “عکس من و شهر، زشت و زیبا” شدند.

به گفته عبدالحمیدی دبیر این بخش ۵۵ عکاس اراکی ۴۴۱ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که از این تعداد ۲۱ اثر منتخب و از این میان عکاسان برتر معرفی شدند.

به گفته وی آموزش شهروندان در حوزه ترافیک، تفکیک زباله، مدیریت پسماند، حفظ و نگهداری فضای سبز، آتش نشانی و ایمنی در منزل، شهر و زیباسازی منظر شهری و ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی محورهای بخش عکس جشنواره بوده است.

هنرمندان و عکاسان برتر این جشنواره تقدیر شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.